Gå til innhold

NV40 på plass i testlaben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

tenk hvis nvidia hadde vært litt hyggeligere angående størrelse...

er det en spesiell grunn til at det er en slik størrelseforskjell mellom ati og nvidia ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Kunne det vært mulig att dere teste kortet i ett "vanlig" system? Tenker da på system med mer en en disk, med tanke på hvor mye strøm det skal trekke. Får virkelig håpe att Enermax 460 PSUen min vil være god nokk _med_ de fire diskene, to cdrommer, katoder osv. Kunne det vært mulig å få vite test oppsett allerede nå kansje?. Ihvertfall PSU..

 

En annen ting er jo att nvidia ikke lever hele kort. Bare kjerner (?). Det har jo vist seg før med ATI kort, att 3. part leverandører som Saphire, Hercules osv har vært en god del bedre en ATI sitt referanse kort. Spennede å se om det er tilfellet her og...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal ha et sånt i Shuttle'n min. Får kutte ut en åpen rute i siden på kabinettet til kjøleren. 9800xt går fint i en Shuttle og watt-forbruket til NV40 er lavere enn 9800xt idle. Kan slite litt i oppstarten, though.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...