Gå til innhold

TEST: Eizo L795


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strålende artikkel - som vanlig!

En liten kommentar: Du hevder at denne skjermen er den første med PiP, men jeg sitter da vitterlig med en HP 2025, produsert juni 2003 - og denne støtter PiP. Er det jeg som blingser, eller er du feilinformert?

Tja

 

jeg er klar over den skjermen der, men etter det jeg har fått med meg har den en hurtigtast som heter p-i-p nederst i venstre ( ? ) hjørne på menyen

 

Mente den bare skiftet mellom de ulike signalene og ikke at den støttet begge bilder samtidig på skjermen.

 

Men når du sier det så har du sikkert rett da du sitter på den skjermen. Skal undersøke denne saken mer og komme med tilbakemelding.'

 

 

HP: ferilsk ringing bekrefter at du har rett og jeg har feil:(

 

Vi retter det opp umiddelbart.

 

Takk for overvåkent blikk

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Hei igjen!

Må beskjemmet innrømme at jeg ikke har testet denne funksjonaliteten, på jobben har jeg ingen maskiner med DVI, og hjemme har skjermen kun blitt tatt med til intensiv spilling (som jeg synes den duger utmerket til!!).

Trykker man på PiP-tasten man opp et svart felt øverst i skjermen (dette feltet kan flyttes i et menyvalg). Skal ta med meg en overgang og teste i morgen...

Er uansett ikke meningen å arrestere deg for noe som helst, ble bare forundret da jeg leste artikkelen.

Vet du hvem som produserer denne skjermen for HP (produsert i Ungarn)?

Lenke til kommentar
Hei igjen!

Må beskjemmet innrømme at jeg ikke har testet denne funksjonaliteten, på jobben har jeg ingen maskiner med DVI, og hjemme har skjermen kun blitt tatt med til intensiv spilling (som jeg synes den duger utmerket til!!).

Trykker man på PiP-tasten man opp et svart felt øverst i skjermen (dette feltet kan flyttes i et menyvalg). Skal ta med meg en overgang og teste i morgen...

Er uansett ikke meningen å arrestere deg for noe som helst, ble bare forundret da jeg leste artikkelen.

Vet du hvem som produserer denne skjermen for HP (produsert i Ungarn)?

jeg er ikke fornærmet, tvert i mot: jeg setter pris på slike tilbakemeldinger :)

 

anbefaller deg leke litt med den funksjonen, faktisk meget morsom :)

 

Skal se om jeg ikke kan ta inn noen fler hp skjermer (spes din modell)

 

er usikker på hvem som står bak panelet der, kan finne det ut i morgen, sender deg pm når jeg har svaret...

 

 

 

Ingardj: jeg snakker ;) Gikk litt fort fordi det var mye å si på 1 min :)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...