Gå til innhold

Storslipp av GeForce 6800-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='jephque' date='16/04/2004 : 17:39'] Noe for alle, med andre ord. Denne "vesle" røveren var noget spesiell, en liten "må ha"-følelse kom kriblende da jeg så den.

[img]http://hardware.no/nyheter/images/leadtekgeforce_6800_2.jpg[/img] [/quote]
Jepp samme følgte jeg og.
men vil vente på ati og se hva de tilbyr.
Lenke til kommentar
Noe for alle, med andre ord. Denne "vesle" røveren var noget spesiell, en liten "må ha"-følelse kom kriblende da jeg så den.

 

leadtekgeforce_6800_2.jpg

Dette kortet (bilde) må være fake ?

Og bilde kan ikke stemme med "ovenfra" ? er ikke det undersiden vi ser ?

Hva er underside og overside på skjermkortene ?

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer?

 

 

_

Thorsan

Jo, men da må du ha fire stk: en per farge i RGB, pluss en sync. Dessuten er det to ethernet-porter rett ved siden av, og da er det nærliggende å tro at det er nettverks coax det er snakk om.

 

Knall ide, eneglig. Nettverkskort er jo så små at man lett kan lage et som bruker slotten som ellers ville bli sperret av kjøleløsningen på grafikkortet. Liker denslags tankegang!

Lenke til kommentar
Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer?

 

 

_

Thorsan

Jo, men da må du ha fire stk: en per farge i RGB, pluss en sync. Dessuten er det to ethernet-porter rett ved siden av, og da er det nærliggende å tro at det er nettverks coax det er snakk om.

 

Knall ide, eneglig. Nettverkskort er jo så små at man lett kan lage et som bruker slotten som ellers ville bli sperret av kjøleløsningen på grafikkortet. Liker denslags tankegang!

Er det ikke 6-7 stk a. Synes og huske det var det på min gammle philips 21" crten :love: min men er en stund siden den tokk kvelden så kan hende jeg tar feil.

Endret av Sivert
Lenke til kommentar
BNC bruker 5 kabler. 3 farger og 2 sync (vertical og horisontal)

 

Ser mer ut som en TV inngang spør du meg.

Godt mulig det er en tv-inngang. Skal ikke si det sikkert.

 

Mulig BNC bruker fem kabler, men jeg husker at på UiB som mange år siden hadde vi noen store fargeskjermer som brukte fire stk, en per farge og en sync. Fiklet mye med de kablene, skjønner du, spesielt når andre satt foran skjermen. Gikk litt sport i å bytte dem rundt og sette rød kabel på blå plugg og lignende, slik at man fikk pussige farger på skjermen. Ahh - det var tider det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...