Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 1


Anbefalte innlegg

Noen problemer må det vel være? Selv for TG?

 

Men litt skuffende at de ikke klarte å levere samme stabile nettverk i år som i fjor.. Selv hopper jeg inn og ut av nett akkurat nå. Litt frustrerende, men jeg overlever da..

 

De jobber vel med å ordne det, så når jeg nå tar kvelden regner jeg med at det fungerer fint igjen til jeg har våknet igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

utrolig kjipt dette ja, hva er vitsen med å dra på dataparty når man ikke man spille multiplayer med sine egne venner på samme rad engang? :S

 

Men heldigvis har jeg vært heldigere enn noen.. stakkars folk som sitter helt uten internett og MSN.. dårlig start på TG04 :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Whine whine whine. Gi folka litt tid til å få det i orden - selv har jeg hatt nett nesten hele tiden. :)

da vet du nok ikke hvordan det føles å sitte uten nett, så jeg satser på at whine whine whine kommentaren din var ment for å være morsom.

Lenke til kommentar
siter selv her på MiNi TG 2004 SE , er faktisk ganske få problemer i år , kunn litte krøll med nettverket og oppkoblingen. har kjørt i gjennom et par compoer og allt ser ut til å funke fett.

 

Mini TG 04  :w00t:  :w00t:

 

Ros Eller Kos PM me. :yes:

 

EDIT : CS Compo no !! gogog :ermm:

YES :D MINI TG2004 SE ser ut til og bli veldig bra i år :thumbup:

Nærmer oss den siste dagen no og nett og strøm har fungert glimrende.

 

Ser ut som vi eier de på TG med nettet og strømen ja :D

Endret av clinton
Lenke til kommentar
siter selv her på MiNi TG 2004 SE , er faktisk ganske få problemer i år , kunn litte krøll med nettverket og oppkoblingen. har kjørt i gjennom et par compoer og allt ser ut til å funke fett.

 

Mini TG 04  :w00t:  :w00t:

 

Ros Eller Kos PM me. :yes:

 

EDIT : CS Compo no !! gogog :ermm:

YES :D MINI TG2004 SE ser ut til og bli veldig bra i år :thumbup:

Nærmer oss den siste dagen no og nett og strøm har fungert glimrende.

Yepp tror aldri at mulighetene har vert så bra, ser ut som om vi har et større og sterkere TG TEAM en TG folka i vikeskipen. :cool: aint it funny

Endret av felge
Lenke til kommentar

Det er ikke til å komme unna at nettverket blir kraftig belastet, det sier seg selv. Man må jo ha gigabitnettverk switchene imellom for å i det hele tatt ha noe å komme med. Uansett er det for dårlig med slikt oppsett. Mistenker sløvhet hos de nettverksansvarlige, eller en sløv kvalitetssikrer.

Lenke til kommentar
Whine whine whine. Gi folka litt tid til å få det i orden - selv har jeg hatt nett nesten hele tiden. :)

da vet du nok ikke hvordan det føles å sitte uten nett, så jeg satser på at whine whine whine kommentaren din var ment for å være morsom.

Dere bare mangler perspektiv. Lev uten trygt hjem og varm seng i en måned og kom her og klag på at internett-koset deres ikke virker.

 

Men ta litt lykkepiller, det hjelper vårt trangsynte og stressete samfunn. bråkete vifter og flimrende skjermer hjelper lite...

 

krev kalde PSU'er med 0.00004ohm superfets, 500w ekte watt uten vifte. bråk=billig

 

- on a mission!

Lenke til kommentar

Jeg var blandt de første 50 som kom inn, de første 6 timene hadde jeg konstant over 25mbit på speedometeret. Ja det er litt skuffende at netverket ikke er i orden, men jeg har såpass tiltro til crew at dette ordner seg sikkert til i mårra. :)

Leve i troa, og ellers stikker jeg bort på XBOX standen og spiller noen compoer.

Har foresten hatt internett nesten hele lanet.

Endret av troyel
Lenke til kommentar
Kjørte speedometeret nå..

"Nedlastingshastighet: 26865 kbit/s."

Må si det er ganske så grei hastighet. Men men, er ikke sååå mye å skryte av når jeg får max 500kb/s fra gutten 100meter ned i hallen gjennom DC :p

Lol kjører jeg speedomteretet nå får jeg uslige 1024 kbits,

men er nesten bare fornøyd å få internett for første gang

siden i går! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...