Gå til innhold

NVIDIA: FX 5900 XT fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min). :cry:

Om du har hatt problemer tror jeg heller for å være ærlig er brukerfeil.

Selv om du har problemer vil det ikke si at andre har problemer..

Blir det samme om noen kjøper en Ford, og får problemer, skal du da fraråde alle å kjøpe bil av det merke bare for at du har hatt problemer?

Lenke til kommentar
Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min).  :cry:

Om du har hatt problemer tror jeg heller for å være ærlig er brukerfeil.

Selv om du har problemer vil det ikke si at andre har problemer..

Blir det samme om noen kjøper en Ford, og får problemer, skal du da fraråde alle å kjøpe bil av det merke bare for at du har hatt problemer?

Ærlig og egentlig? Ja, selvfølgelig ville jeg fraråde folk fra å kjøpe et kort jeg personlig mener er dårlig... er jo ganske logisk det da, akkurat som at du ville rådet andre til å kjøpe det! :p

Lenke til kommentar
Hvem trenger et slikt D****kort uansett... Unnskyld meg, men jeg hadde et slikt og fikk ikke noe annet en masse problemer (det samme skjedde med kompisen min).  :cry:

Om du har hatt problemer tror jeg heller for å være ærlig er brukerfeil.

Selv om du har problemer vil det ikke si at andre har problemer..

Blir det samme om noen kjøper en Ford, og får problemer, skal du da fraråde alle å kjøpe bil av det merke bare for at du har hatt problemer?

Han fraråder ikke alle å kjøpe Nvidia, men fx5900XT. (Ford eksempelet ditt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...