Gå til innhold

Doom III på Xbox før PC (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da han vil få tilgang .....

 

 

om det er sant_

§ diskriminering !

§ :devil:

 

 

om det ikke er sant_

§ diskriminering !

§ :devil:

 

 

:p

 

 

trodde folk hadde glemt ut doom3, forsatt folk som venter på det?

doom3 forever....

 

edit_

 

vi liker kilder ja..... :w00t:

Endret av genesis
Lenke til kommentar

hvis man ser vekk fra sprilsnarren .. så oppfattet jeg på www.gamershell.com at doom3 står på releasedate 15 april. kan dette stemme? jeg surfet rundt på diverse game sider, men det står ikke noe om det.

 

hvis ikke dette er bare gamers`hell sin aprilspøk :cool:

Endret av Anubizzzz
Lenke til kommentar
hvis man ser vekk fra sprilsnarren .. så oppfattet jeg på www.gamershell.com at doom3 står på releasedate 15 april. kan dette stemme? jeg surfet rundt på diverse game sider, men det står ikke noe om det.

 

hvis ikke dette er bare gamers`hell sin aprilspøk :cool:

Det kan stemme, i følge ID skal Doom3 lanseres veldig snart, så hvem vet.. La oss leve i håpet. Men jeg tror nok Doom3 skulle vært lansert før Far Cry, for nå skal det langt mer til for å overbevise på det grafiske.

Lenke til kommentar
Bare for å bekrefte det de fleste har forstått: Dette var årets aprilsnarr fra Gamer.no. :)

Spøken var vel for så vidt OK, men vet dere hva dere heller skulle gjort? Splinter Cell: Pandora Tomorrow har som kjent nådd butikkhyllene, og forventningene har vært skyhøye. I den anledning kunne dere skrevet en skikkelig usaklig slakt av en omtale, med alt det innebærer av barnslige kommentarer og overdreven kritikk mot småfeil. Gjort riktig kunne det vært både sjokkerende for de lettlurte og morsomt for oss som følger med på kalenderen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...