Gå til innhold

Bilder fra CeBIT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De andre gutta på gruppa mi prøvde å få med seg så mange give-aways som mulig, men det kuleste de fikk var et par blå WinXP "sol"briller som du kunne rulle sammen, lol... De hadde også en ekstra pose kun for å samle på andre poser, hehe. Personlig så gadd jeg ikke å samle noe særlig, tok kun med meg en brosjyre fra swedix, et svenskt firma som laget tastatur, mus og LCD skjermer i ekte tre, syykt! Altså selve LCD skjermen var ikke av tre, men ramma rundt for de som ikke skjønte det...

 

EDIT: Det var visst også forbudt å selge produkter på messen, litt kjipt...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Utrolig å mye som jeg faktisk ikke fikk med meg, 2 dager der var alltfor lite.

Satser på flere dager neste år.

 

 

Det var visst også forbudt å selge produkter på messen, litt kjipt...

Det var da folk som selge ting på messa, og ja, jeg snakker om pc'r. Var noen minipc'r til 300,- EURO bl.a. Men dog så er det vel ikke førsteprioritet til de som stiller ut og selge der og da.

Lenke til kommentar
Civilix: Vi fikk nemlig beskjed om at det ikke ville foregå noe kjøp/salg på messen fordi det var forbudt... Skulle da trodd at et par av fabrikantene sikkert kunne fått unna ganske mange varer, spesielt av nyheter til messe pris hvis de hadde fått lov...

 

Men var det bare mini pc'er til salgs?

Var bare noen minipc'r, usb-disker og mp3-spillere som jeg så pris på, men det var da også veldig mange som hadde altfor mange av ett produkt til at de bare skulle vise det fram.

 

Men det kan jo være at det i utgangspunktet ikke er lov og selge ting på cebit, egentlig ganske logisk når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...