Gå til innhold

Umates-vesker for de litt større maskinene


ponke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Umates Backpack etter den første anmeldelsen Barbara gjorde, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere er så begeistret for denne sekken. I kritikken skriver dere:

 

«Vesken tilbyr ikke bare god plass, men den er i motsetning til mange sekker komfortabel å gå med. Det kjennes helt til lille tåa at Umates har lagt vekt på ergonomiskutforming av produktet.»

 

Min mening er at sekken er skrekkelig ubehagelig å ha på ryggen. Den er hard og kantete, og den satt veldig dårlig på meg som har ganske lang rygg. Ser at Barbara har moderert anbefalingen noe i den nye artikkelen om Backpack XL:

 

«Egentlig er vi mer bekymret for ryggen til brukeren av denne sekken enn maskinen i sekken da den er så stiv og hard og kan gi korsryggen et bra støt.»

 

Dette har jeg erfart! Det er ikke nok at en sekk beskytter PC-en utmerket, den bør også være god å ha på ryggen. Selv har jeg skiftet til Jansports PC-sekk. Maskinen er nok ikke like godt beskyttet, men den er en drøm å ha på ryggen. Anbefaler Barbara å se nærmere på den i sine tester.

Lenke til kommentar
Kjøpte Umates Backpack etter den første anmeldelsen Barbara gjorde, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere er så begeistret for denne sekken. I kritikken skriver dere:

 

«Vesken tilbyr ikke bare god plass, men den er i motsetning til mange sekker komfortabel å gå med. Det kjennes helt til lille tåa at Umates har lagt vekt på ergonomiskutforming av produktet.»

 

Min mening er at sekken er skrekkelig ubehagelig å ha på ryggen. Den er hard og kantete, og den satt veldig dårlig på meg som har ganske lang rygg. Ser at Barbara har moderert anbefalingen noe i den nye artikkelen om Backpack XL:

 

«Egentlig er vi mer bekymret for ryggen til brukeren av denne sekken enn maskinen i sekken da den er så stiv og hard og kan gi korsryggen et bra støt.»

 

Dette har jeg erfart! Det er ikke nok at en sekk beskytter PC-en utmerket, den bør også være god å ha på ryggen. Selv har jeg skiftet til Jansports PC-sekk. Maskinen er nok ikke like godt beskyttet, men den er en drøm å ha på ryggen. Anbefaler Barbara å se nærmere på den i sine tester.

Modereringen av Backpack Xl sin karakter vs Backpack sin kommer blant annet ganske riktig av det du siterer fra artikkelen, og at de skulle gjort noe med reimene når den kommer på denne størrelsen og tyngden (med innehold).

 

Angående Jansport-sekker. De er meget interessane (for eksempel LapStation), og jeg har vært i kontakt med forhandlere og importøren av Jansport, men ingen har gitt meg noen ordentlige svar om de vil sende en til test eller eventuelt når.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...