Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tastaturet er ikke akkurat det beste hjelpemiddelet til spillbruk, spesielt ikke når det begynner å gå fort for seg. Det syntes heller ikke Ferraro Design. De støpte derfor en ergonomisk plastkladd, utstyrte den med ti knapper og software til å programmere den - vóila, den ultimate spillkontroller!

 

Testen finner du her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt denne selv, men ikke fått prøvd den ennå. Må sette meg ned en kveld å få programmert den.... Glede seg!

 

Men det er én ting dere andre som skaffer dere denne bør være klar over: Hver gang jeg forsøkte å installere det medfølgende programmet fra CD'en, endte det i en blåskjerm. Fant ut på nettet at det ikke likte min Logitech mus, men etter en nedlasting av siste versjon fikk jeg installert det uten problemer! :smile:

Lenke til kommentar

Nostromo ser unektelig rå ut, men den har ikke fått de beste tesresultatene. Uansett er den noe dyr og vanskelig å få tak i i gamlelandet. Æ sjit no ti det - jeg er mer enn fornøyd med The Claw :wink:

 

Ctrl-biten i makroen er fordi datamaskinen registrerer Alt Gr som Ctrl+Alt - du kan også trykke Ctrl+Alt+2 for å få @.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-27 17:42, JaViZ skrev:

makroene er jo nesten det samma som cheats!


hva i hampen mente du med det makroer er ikke no ipølsa likt jukse koder :evil: (snakk norsk, din "english swine :evil: " ",du vet kraftpeker,skriver,ord o.s.v.)

 

_________________

skull.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-03-30 13:38 ]

Lenke til kommentar

Er dette spesial laget for gamere? Jeg kan nok aldri venne meg på noe annet enn et tastatur, for dette er ALT for få knapper til at jeg kan spille seriøst. Jeg spiller f.eks. CS og Q3 og dermed kan jeg ikke bruke verken n50 nostromo eller the claw. For jeg skal ha minst 5 til våpenvalg og +crouch og +speed. Og standard WASD. Og dermed blir det 11 knapper. Og det har ikke claw... :/

Lenke til kommentar

"At hver knapp kan programmeres til å styre en funksjon er jo ganske elementært. At man kan programmere en shift-knapp for å få flere funksjoner kommer heller ikke som noe sjokk, men at man har opptil fem modi for hver knapp er ganske drøyt"

 

viss eg har skjønt dette rett så har du nok av taster og velge mellom :smile:

5 modi på kvar knapp er ikkje akkurat lite då

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei...

har selv bestillt the claw.. men lurer på en ting

 

"the claw ol. er ikke tillat i konkuranser?

så jeg har altså ikke lov å bruke the claw i f.eks cs compo på større lan?

 

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte denne som alt. til tastatur for bruk i Fs 2002. Har bare installert den - ikke programmert den. Men trenger minst 22

funksjoner og ser for meg at dette blir kaos. Sikkert svært bra for spill som ikke trenger så mange forskjellige funksjoner.

 

Ergo: Selges i orginalemballasjen til

hyggligere pris + porto.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...