Gå til innhold

Nye LCD-skjermer fra BenQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes BenQ virker som en meget bra konkurrent til andre topp-firmaer i LCD-klassen. Har ikke hørt om BenQ før nå utenom at jeg har en cd-brenner fra BenQ. Trodde dem var sånn middelmådig, men dette er virkelig overraskende bra! Muligens jeg kjøper meg en sånn? Er avhengig av ekstremt god oppdateringshastighet iallefall. Er det andre konkurrenter som er i nærheten av denne MS'en?

Lenke til kommentar
Fredirk^-

 

Ikke heng deg for mye opp i ms. Men siden du spør så har Samsung 172x 12 ms :)

 

Benq er faktisk en meget bra skjermprodusent etter min erfaring....

Men, ms er jo en faktisk måline enhet? Så hvis standarden for denne testen er god nok så er vel det en bra måte å måle ytelse for ghosting?

Personlig så kjøper jeg ikke lcd til gaming maskin før de er nede i 10 ms og de faktisk holder det de lover ;)

 

edit: Rettskrivning.

Endret av Ikon
Lenke til kommentar

Det var flotte nyheter. Jeg venter fælt på FP783. Har gjort det et par måneder nå. På tide å få skiftet ut den slitne, 7 år gamle Fujitsu Siemens 15" crt skjermen min, som umulig kan være god for øynene.

 

Hvis du forresten tar en titt på denne skjermen på www.mpx.no f.eks. vil du se at her er høytalere og webkamera tileggsutstyr, noe som får skjermen til å se en del bedre ut.

 

I følge www.mpx.no antar de at den kommer 04.04.04. Så får vi håpe det. Og så får vi håpe at ventinga ikke var forjeves.

 

Bare tanken på å spille Unreal Tournament 2004 på denne skjermen er til å få gåsehud av, eller hva sier dere?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...