Gå til innhold

CeBIT: Den lange kortversjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sinnsykt mye bra som kommer i tiden fremover.

 

Var selv på CeBIT torsdag og fredag, dere burde ta turen dit, hvis dere ikke har vært der. Eneste som var litt kjipt, var alle konkuransene på tysk som lagde korker i gangene mellom stands, noe som også er nevnt av hw.no :(

 

 

Men, alt i alt, CeBIT :love::w00t:

 

 

:thumbs::green::thumbs:

Lenke til kommentar

Ender: joda det var noen skjermkort med Dual DVI, men husker jeg hva de heter? nei... For flere CeBIT bilder se NITH @ CeBIT.

Personlig så synes jeg at noe av det kuleste på messa var noen som hadde et moddet vannkjølt shuttel kabinett, se det her: http://www.willersrud.no/bilder/?path=./20..._33.jpg&idx=103.

 

Undertegnede var i godt humør, se her... Ikke for svake mager...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Gleder meg definitivt til Shuttle begynner for fullt med ekstern PSU. En varme- og støykilde mindre, samt mer plass i kabinettet. :D

håper bare man kan få kjøpt disse i løssalg, og at det er muligheter for å koble disse på eldre shuttle eller andre maskiner for den saks skyld via en overgang av noe slag...

Lenke til kommentar

Og hva av dette var det som var viktig nok til å vekke resten av oss reisende for da?? Det var forbanna plagsomt å måtte stå opp så forbanna tidlig for at du skulle rekke en eller annen ting på fredag.... Håper for din samvittighetsskyld at det var noe svært viktig!!

 

*mumle mumle

 

--NOXiC

Lenke til kommentar
Og hva av dette var det som var viktig nok til å vekke resten av oss reisende for da?? Det var forbanna plagsomt å måtte stå opp så forbanna tidlig for at du skulle rekke en eller annen ting på fredag.... Håper for din samvittighetsskyld at det var noe svært viktig!!

 

*mumle mumle

 

--NOXiC

Unge mann, jeg var ikke reiseleder og bestemte ingen ting ;)

 

Forøvrig: Ja, det var viktig, hele tiden på CeBIT er ikke dekket i denne artikkelen :yes:

Lenke til kommentar

intel_wafer.jpg

Dette kan vel ikke være Prescott? Hver die her er ca 1cm2 (det gikk ca 30 stk. på tvers av 300mm2 waferen og de er ca kvadratiske) Ser ut som om halvparten av waferen (annen hver linje) er SRAM brikker og den andre halvparten er ett eller annet design som ikke har så mye cache at det er synlig.

 

Jeg et ikke. Synes bare det så litt merkelig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...