Gå til innhold

Intel 925X-kort fra MSI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, må visst moderere meg litt ser det ut som, trodde ikke DDR2 skulle være så mye dyrere! :(

 

Men ny maskin med DDR2 blir det nok i løpet av våren uansett! :thumbup:

 

Men uansett, når Samsung 193P blir priset til under 6.500 kroner, så blir den bestilt på dagen.

Dette så kult ut, selv om jeg venter på ett Abit/Asus kort :)

 

DDR2 går mest sannsynlig ned i pris så fort det blir "akutelt", webshopper har en tendens til å overprise de første som kommer inn, slik har det vært i alle år.

Lenke til kommentar

MSI lanserer en rekke interessante nye produkter på CeBIT i år, bare se på deres online flash-utstilling:

http://msi.vtion.com/en/msi_main.html

 

Noen av godbitene er K8D Master3 FA4RM (AMD-8000/dual sokkel 940), K8N Gem (NVIDIA nForce3 250Gb/sokkel 939), K8N Neo (NVIDIA nForce3 250Gb/sokkel 754), K8T Gem (VIA K8T800 Pro/sokkel 939), K8NM (NVIDIA nForce3 250/sokkel 754) og K8TM (VIA K8M800/sokkel 754) og KI-1000 1U Barebone (dual Opteron-tjener) :thumbup:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
MSI lanserer en rekke interesante nye produkter på CeBIT i år, bare se på deres online flash-utstilling:

http://msi.vtion.com/en/msi_main.html

 

Noen av godbitene er K8D Master3 FA4RM (AMD-8000/dual sokkel 940), K8N Gem (NVIDIA nForce3 250Gb/sokkel 939), K8N Neo (NVIDIA nForce3 250Gb/sokkel 754), K8T Gem (VIA K8T800 Pro/sokkel 939), K8NM (NVIDIA nForce3 250/sokkel 754) og K8TM (VIA K8M800/sokkel 754) og KI-1000 1U Barebone (dual Opteron-tjener) :thumbup:

Dette ser jo også bra ut :thumbup:

 

Er veldig spent på neste generasjonskort fra Intel og AMD. Er selv stor Intel fan, så gleder meg mest til I925 chipsettet :)

 

Blir også utrolig bra å se sammenligning mellom Socket T og 939 (er det de som skal konkurere? Er ikke helt inni AMD)...

Lenke til kommentar
Er veldig spent på neste generasjonskort fra Intel og AMD. Er selv stor Intel fan, så gleder meg mest til I925 chipsettet :)

 

Blir også utrolig bra å se sammenligning mellom Socket T og 939 (er det de som skal konkurere? Er ikke helt inni AMD)...

Ja, det neste store slaget blir mellom Athlon 64/FX for sokkel 939 og P4E/EE for sokkel T. Men selv om Intel utvilsomt er meget flinke til å lage brikkesett, så synes jeg det begynner å bli noen år siden de laget konkurransedyktige prosessorer. Forandring fryder! ;)

Lenke til kommentar

Snorreh, bare lurer, når en tråd heter "Intel 925X-kort fra MSI" så kommer du trekkende med 3 poster som omhandler 9 AMD hovedkort og AMD (og ditt syn på dem, som jeg tror alle kjenner utmerket godt nå).

 

Når tråden heter "Desktop-CPU med 4 MB cache" (vel og merke Intel's) så begynner du med Opteron-prekenen (som jeg og så endel andre stilte spørsmål ved) og "spammer" om 4-veis Opteron systemer (som ikke er kommet), teorektiske minnebåndbredder og RAM mengder/konfigurasjoner til 80.000,-

 

Jeg sier ikke du er den eneste som drar trådene av emnet men du startert det svært ofte. Har du ikke noe å si som omhandler topic (eller det som folk ellers snakker om) så trenger du vel strengt tatt ikke poste?

Endret av Dollar
Lenke til kommentar

Dollar: Hva er problemet, har jeg trødd på et svakt (Intel-)punkt hos deg eller? :p

 

Uansett, det er ikke mitt problem at Hardware.no velger å kun fremheve et av mange nye hovedkort fra MSI som, etter min og flere andre sitt synspunkt, er av like stor eller større interesse for folk her. Er det ikke lov kanskje? :dontgetit: Jeg synes også at du går langt over streken med å kalle meg en "spammer", slikt tar jeg meget ille opp spesielt siden det kommer fra offisielt hold :no:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Vil du opplyse om saker om Opteron og hovedkort så kan du sikkert finne en tråd som omhandler dette men tråder som omhandler Intel hovedkort og Intel prosessorer regner jeg med folk leser ut av interesse for nettopp Intel hovedkort/prosessorer ;)

 

Hardware.no skrev om dette 925X hovedkortet siden det sikkert er den største nyheten fra MSI, kortet har mest nyvinninger av alle de annonserte. Nforce3 250 kort har vi hatt mange nyheter om de siste ukene.

Lenke til kommentar
Snorreh, bare lurer, når en tråd heter "Intel 925X-kort fra MSI" så kommer du trekkende med 3 poster som omhandler 9 AMD hovedkort og AMD (og ditt syn på dem, som jeg tror alle kjenner utmerket godt nå).

 

Når tråden heter "Desktop-CPU med 4 MB cache" (vel og merke Intel's) så begynner du med Opteron-prekenen (som jeg og så endel andre stilte spørsmål ved) og "spammer" om 4-veis Opteron systemer (som ikke er kommet), teorektiske minnebåndbredder og RAM mengder/konfigurasjoner til 80.000,-

 

Jeg sier ikke du er den eneste som drar trådene av emnet men du startert det svært ofte. Har du ikke noe å si som omhandler topic (eller det som folk ellers snakker om) så trenger du vel strengt tatt ikke poste?

Har tenkt på det samme, hadde tenkt å si det, men gadd ikke da jeg hver gang klager på snorreh's AMD innlegg i annenhver Intel tråd.

 

Angående I925 chipsettet, ser det helt rått ut. Jeg personlig håper det banker Athlon64 langt ned i støvla.

 

Snorreh : har ikke Intel gitt ut bra CPU på noen år? Jeg vil nå si at Pentium4C er utvilsomt den beste desktop CPUen som har kommet til nå. AMD64 synes jeg kom litt tidlig og da føler jeg Intel har ballegrepet på de nå som de skal lansere sin "amd64" cpu :)

Lenke til kommentar
Hardware.no skrev om dette 925X hovedkortet siden det sikkert er den største nyheten fra MSI, kortet har mest nyvinninger av alle de annonserte. Nforce3 250 kort har vi hatt mange nyheter om de siste ukene.

Nei, dette er jeg totalt uenig med deg i (!) :no:

 

K8T Gem, K8N Gem og K8D Master3 FA4RN er mye mer moderne enn 925X Apex på de aller fleste områder faktisk. Hadde 925X Apex hatt halvparten av finessene til disse løsningene så hadde det vært et helt supert hovedkort, men det må nok mer til enn PCI-Express og DDR2 for å imponere meg faktisk :thumbdown:

 

Jeg synes også at du går langt over streken med å kalle meg en "spammer"

Jeg omtalte posten(e) som spam, i gåseøyner - jeg omtalte ikke deg som en spammer. Beklager hvis du oppfatter det slik.

Ok, bra vi fikk avklart det da for jeg begynte å lure :cool:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...