Gå til innhold

Romanen om Beyond Divinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt gjennom demoen 2 ganger, en gang med Mage/warrior og en gang for å teste survivor. Sinnsykt fett. Hopper i sofaen av forventning til Beyond kommer :)

Jeg var skeptisk til Divine Divinity etter noen smådårlige reviews, men kjøpte det på billigsalg, og ble solgt allerede i førstekapittel når musikken starta..Steike for en atmosfære!! Og detaljrik grafikk. Megaspill.

 

Leste litt på forumet til Larian.com, om demoen, og de hadde oppretta en laaang tråd om hvordan drepe "bossen" i fengslet. Var mange som hadde prøvd 20 ganger, eller i flere dager, og ikke greid å knerte han fordi han healer seg.

 

Jeg snubla så og si over han, var ikke forberedt overhodet, og likevel greide jeg og min gode venn Død'ern å banke ham på ett forsøk. Han banka på Død'ern, og jeg sto litt unna og hamra avgårde Elemental fire instant spells (lvl 2)..

Var kanskje heldig. Boosta constitution mye på knekten.

Han rakk å heale seg en gang så var det Game Over mothafockah :thumbs:

Digger det nye spell/skill-systemet der man lager spells/skills helt fra bunnen!! Sinnsykt bra ide. Kan lage uendelig med karakterer da : :wow:

 

Men jeg håper innstendig at de legger inn en shortcut key for å velge hele partyet. Fant ikke det i demoen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Har spilt gjennom demoen 2 ganger, en gang med Mage/warrior og en gang for å teste survivor. Sinnsykt fett. Hopper i sofaen av forventning til Beyond kommer :)

 

Jeg spilte bare gjennom den en gang, skal prøve å holde meg til spillet kommer nå. Vet ikke om det går da, jeg gleder meg som en unge. Demoen gav meg definitivt "blod på tann".

 

Jeg var skeptisk til Divine Divinity etter noen smådårlige reviews, men kjøpte det på billigsalg, og ble solgt allerede i førstekapittel når musikken starta..Steike for en atmosfære!! Og detaljrik grafikk. Megaspill.

 

Min omtale av det var i alle fall ikke negativ, det er kanskje den største overraskelsen jeg har hatt med noe spill. Som lyn fra klar himmel. :)

 

Leste litt på forumet til Larian.com, om demoen, og de hadde oppretta en laaang tråd om hvordan drepe "bossen" i fengslet. Var mange som hadde prøvd 20 ganger, eller i flere dager, og ikke greid å knerte han fordi han healer seg.

 

Jeg snubla så og si over han, var ikke forberedt overhodet, og likevel greide jeg og min gode venn Død'ern å banke ham på ett forsøk. Han banka på Død'ern, og jeg sto litt unna og hamra avgårde Elemental fire instant spells (lvl 2)..

Var kanskje heldig. Boosta constitution mye på knekten.

Han rakk å heale seg en gang så var det Game Over mothafockah  :thumbs:

 

Jeg tror jeg tok ham på tredje forsøk, etter et par litt småknotete forsøk. Det var ikke så vanskelig egentlig, hadde jo en del healingpotions, og når den første charen begynte å få lite liv var det bare å løpe litt unna, så den andre ble angrepet i stedet.

 

Digger det nye spell/skill-systemet der man lager spells/skills helt fra bunnen!! Sinnsykt bra ide. Kan lage uendelig med karakterer da : :wow:

 

Jepp, det ser unektelig meget lovende ut.

 

Men jeg håper innstendig at de legger inn en shortcut key for å velge hele partyet. Fant ikke det i demoen.

 

Det er en knapp for å markere hele gruppen øverst på menyen et sted. Om du mente en knapp på tastaturet så vet jeg ikke om det finnes.

 

Likte at humoren ser ut til å være tilstedet også, tenker spesielt på spøkelset som ikke var klar over at det var dødt. Herlig. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...