Gå til innhold

Doom 3 på Xbox får kooperativt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coop på Doom til pc er jo noe som har vert sagt at skal vere med helt fra starten da? Peer-to-peer gaming og coop er jo noe av det doom har solgt på. Hvor har dere informasjonen om at dette ikke kommer til pc???

 

ska leite gjennom gammle videoklipp når jeg kommer hjem, mener at sjefen himself bortos id har sagt at dette kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

XBOX EXCLUSIVE....

Xbox Doom-mongers will have the joys of an exclusive co-operative mode to play with once the game finally drops.

 

 

 

iD has for the past year said multiple times straight out that there will be no co-op in Doom3 for pc. That the xbox version will get it is not of iD's making, but the company that develops it for xbox.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
iD has for the past year said multiple times straight out that there will be no co-op in Doom3 for pc. That the xbox version will get it is not of iD's making, but the company that develops it for xbox.

visste at engelsken min ikke var så god men det var da måte på hvor mye jeg kan missforstå... :blush:

Lenke til kommentar

Hvor lang tid vil det ta å lage lage en coop mode, etter spillet er ferdig? sånn ca? hva tror folket som kan?

 

er det noe andre entusiaster kan gjøre? eller må det bli gjort av ID?

selv blir jeg ventende til eventuell coop kommer.

enten offisiell, eller fullt virkende uoffisiell. har ingenting imot at folk velger å gjøre det samme ;) tvinge dem på kne når de er "så slemme"

 

 

.... kanskje litt for mye vinkling mot PC versjonen,

i artikelen stod det vel noe slik som at det grafiske kom til å være "litt" dårligere,

men det er vel ganske betydelig, er det ikke? se eks. invisible war

Lenke til kommentar

hva f*#n går det av spillutviklere for tiden?! hvis det ikke kommer coop til pc også så kan doom3 brenne i h%#&"%#.... blir bare mer og mer irritert på microsoft og den forbanna xbox'n sin, det var jo coop som gjorde de originale doom spilla geniale, når jeg tenker over det finnes det forsvinnende lite spill på markedet som tilbyr skikkelig coop modus, dette savner jeg stort!

 

godt å få letta på trykket...

ps: ikke noe vondt ment mot xbox eiere, de er jo forsåvidt heldige :)

Lenke til kommentar

skikkelig jall...

 

Først knabber Microsoft Halo for å så gi det til xbox og flere århundrer senere gi det ut på pc og så dette?

Veit om folk som kjøper xbox kun for å spille et spill og dette blir en helt gal salgsstrategi i mine øyne.

Hvilket spill forbinder du meg xbox? jo Halo. Blei Halo originalt designet for xbox? nei. Ble pcversjonen utsatt pga dette? ja, en lang tid og...

 

Får vel trøste meg med at førstepersons spill er skikkelig jall å spille på konsoll :D

Endret av texaco
Lenke til kommentar
blir bare mer og mer irritert på microsoft og den forbanna xbox'n sin

Så det er altså Microsoft sin feil at id ikke legger til co-op i Doom 3 for PC?

nei men det er teit at microsoft skal lokke til seg kunder ved å ta et pcspill og pumpe masse penger i det.

Lenke til kommentar
Alle vet jo at Bungie tidligere laget spill til Mac (Marathon 1 + 2, f.eks.), og Halo skulle egentlig bare komme ut på Mac. Etterhvert ble også utgivelse på PC aktuelt, og så kom MS med tilbudet sitt.. og det ble X-Box som fikk Halo først.

 

Det stemmer det. Synes ikke pc gamere har så mye å klage på her jeg. Halo er mye kulere på xbox enn på pc.

Var flere som sa til meg at jeg var dust som kjøpte xbox'en min så tidelig. Med en gang den kom i USA. Kosta flesk. Men jeg fikk spille halo i et halvt år før alle andre med xbox. Og i 2 år før folk med pc. Og jeg nyter det mye mer på xbox i forhold til pc fremdeles.

Det ser litt bedre ut på pc. Men det er alt. Halo hører hjemme med mus og tastatur.

Ps: Det går flytende på pc'en min med alle detaljer på max.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...