Gå til innhold

Omtale av Deus Ex: Invisible War (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var et bra spill så lenge det varte. Det var noe kort, med tanke på den manglende multiplayerdelen, det tok meg kun 8 timer å spille gjennom(spilte nøye). Et annet problem er at de ulike fraksjonen aldri mister tilliten til deg, uansett hva du har gjort mot dem, noe som er meget urealistisk og en kan ikke velge hvilken av fraksjonene man vil dele informasjonen. Dette kommer godt til syne en plass der du enten skal drepe en forsker, eller stjele våpenet han lager og tegningene. Jeg ville selfølgelig ha våpenet, men ikke gi dem som ville ha tegningene til det få dem, dette gikk selfølgelig ikke, for i det jeg tok våpenet, fikk jeg beskjed om at de hadde fått skjemaene, noe som var meget irriterende. Men klarer en å se bort fra det så er ikke dette noe dårlig spill, men jeg synes at å gi det en 8 totalt er litt i høyeste laget, en 7er ville kanskje passet bedre.

 

En liten innvenning til slutt er at jeg ikke likte det at de hadde tatt bort rollespillelementet med forskjellige skills som de hadde i enen, slik at nå blir det ikke helt det samme, blir et helt annet type spill, som er godt på sin måte, mens jeg personlig liker bedre eneren og den sjangeren.

 

MvH Sverre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg er veldig uenig med omtalen.

spillet er jo uten tvil bra, så det er ikke karakteren i seg selv jeg er uenig med, men begrunnelsen.

den fraksjonsdelen blir for "veik" når man ser på helheten, for etter en stund blir det for mye vås.

 

likegyldigheten, man gir egentlig blanke f - en av "hoveddelene" i spillet er jo nettopp muligheten til å definere slutten etter hva man føler er riktig, hver fraksjon har sin slutt som går ut på deres visjoner, problemet er at man gir f i hvilken fraksjon som "vinner".

på slutten var det slik at jeg egentlig bare ønsket å bli ferdig så fort som overhodet mulig, jeg bare fulgte samme gamle fraksjon selv om jeg var fullstendig klar over at konsekvensene kom til å bli grusomme.

man kan overse diverse småfeil og irriterende ting, slik som grafikkmotoren og den patetiske måten fysikken fungerer på, men man kan ikke overse likegyldigheten.

det som samtidig blir tåpelig er måten du alltid har de samme valgene, det er greit nok at fraksjonene trenger deg, men hvor skal grensa gå ?

"jaja greit, du slaktet alle våre menn, du sprengte hovedbasen vår i filler,men vi vil fortsatt ha deg med i alliansen vår"

 

for meg så virker det som om fraksjonsdelen ikke er helt ferdigpusset, når jeg nærmet meg slutten så ble det slik at jeg spilte gjennom det på trass bare for å få fullført det hele. jeg byttet ikke fraksjon en eneste gang,var egentlig ikke spesielt interessert.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...