Gå til innhold

Sourcecode: JCreator LE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje har eclipse litt høyere terskel, men mulighetene er enorme sammenlignet med JCreater LE.

Kanskje derfor man ikke sammenligner... JCreator er vel mer en en editor enn et fullstendig IDE sammenlignet med de mer modne miljøene der ute, da må man sammenligne med verktøy som er ment å dekke samme behov. Nå har ikke jeg brukt Eclipse, men er ikke den rettet mot J2EE applikasjoner?

 

En sammenligning med NetBeans(Sun ONE)/JBuilder/Eclipse er forsåvidt interessant, men jeg har en følelse av at artikkeilforfatteren ikke akkurat er verdens mest erfarne Java programmerer, så man kan kanskje ikke regne med de dypeste analysene av de store enterprise miljøene heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jepp, jeg kan selv anbefale Eclipse. Mye bra auto-generering av kode / javadoc m.m.m. Store valgmuligheter for å skru funksjoner av / på, tilpasse ditt eget arbeidsperspektiv med vinduer etc, samt det finnes mange forskjellige plugins for å lette arbeide ditt med ting og tang. Ta en titt på eclipse.org for mer info. Og det beste av alt - det er GRATIS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...