Gå til innhold

Tips om å få vekk blemme i munnen?


Bytex

Anbefalte innlegg

Sitter nå og prøver å trøkke i meg middag, men har ei bittelita blemme på innsida av øverleppa som gjør det sykt vondt å spise noe som helst!

 

Må jeg bare vente til sånne går vekk av seg selv? Eller fins det lure tips fra dere, som sikkert har hatt det samme flere ganger.

Spør gjerne morra deres, bor på hybel jeg.

 

Plaster er utelukket :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyller mest munnen med Cola :p Men det hjelper faktisk da.

Har brukt noe idag jeg fikk av tannlegen sist, som heter Hextril. Det er sånn bakteriedrepende munnskyllevann, sterkt som pokker..

 

Og btw, det har ingenting med tannpuss og tanntråd å gjøre, har lest at sånne blemmer kommer fra magen (ja faktisk).

Når tanta mi hadde kreft og gikk på cellegift, fikk hun hele munnen full av sånne hvite blemmer..DET gjorde vondt det.

 

SnowDOG: Forresten, sitter og hører på Rush nå, og kom til å tenke på at de har en låt som heter By-Tor and the Snowdog. Har navnet ditt noe med det å gjøre? :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
SnowDOG: Forresten, sitter og hører på Rush nå, og kom til å tenke på at de har en låt som heter By-Tor and the Snowdog. Har navnet ditt noe med det å gjøre? :)

Nope. Valgte SnowDOG_ siden eg i den tiden var fasinert over polar hunder som grønnlands hunder, Cyberian husk og Akita inu. Anyways har alltid hatt hunde nick.

 

Før var det PETbull og Dogo. :shrug:

Lenke til kommentar
Skyller mest munnen med Cola :p Men det hjelper faktisk da.

Har brukt noe idag jeg fikk av tannlegen sist, som heter Hextril. Det er sånn bakteriedrepende munnskyllevann, sterkt som pokker..

prøvde noe lignende hjemme..

fant frem hydrogenperoksid, som skal være bakteriedrepende munnskyllevann..

iallefall det som står på flaska..

jeg fyller korka, og begyner skyllingen.

det blir straks spyttet ut, og jeg går å henter bøtta i frykt for å spy.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...