Gå til innhold

Test av Trust 1210K Powerc@am


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig glad dere tester dette kameraet! Føler at Trust gir noen gode forsøk på å bli tatt seriøst, uten at responsen har vært særlig god fra testere og publikum.

 

Som vi ser har dem mye å ta igjen. Jeg synes nesten du er litt streng med å gi treere og firere på punkter som kanskje hadde fortjent høyere. Hørtes ut som det ikke var noe å si på byggekvaliteten og funksjonene som fulgte med.

 

Veldig viktig at du får med hvor håpløst det er å fotografere med en elendig autofokus. Føler at det aldri blir lagt vekt på hvor viktig dette egentlig er. En rask og presis autofokus er verd dobbelt så mye som 1 megapiksel fra eller til.

 

takk for testen!

Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28/02/2004 : 05:50

Veldig viktig at du får med hvor håpløst det er å fotografere med en elendig autofokus. Føler at det aldri blir lagt vekt på hvor viktig dette egentlig er. En rask og presis autofokus er verd dobbelt så mye som 1 megapiksel fra eller til.

 

I prisklassen 3000-4500, hvilket kamera vil dere da si er best med tanke på autofokusen? Vil ha min. 4.mill piksler, ok med manuelle innstillingsmuligheter, og billedkvaliteten best mulig selvfølgelig.

 

Har brukt ei uke på å lese ørten forskjellige kameratester/erfaringer, men jeg synes liksom alle får pepper for autofokusen....Har bestillt O C-750, men vurderer å returnere det og heller vente på Camedia Z2'en.......Om dere ikke har en annen anbefaling da.....?

 

:-)Anita

Endret av Anitasp
Lenke til kommentar

Lurer på om ikke IXUS 400 kanskje er det beste kameraet til ditt bruk da. Manuelle muligheter, god autofokus, nokså god batterikapasitet og bra bildekvalitet. Har lest at motstanderen MJU 400 har noe dårligere autofokus, samme med canons egen A80.

 

Tviler på at Z2 blir noe særlig bedre med tanke på autofokus enn C750. C750 ble det beste "zoomkameraet" i testen til svenske "ljud & bild" i desembernummeret foran bl. a. HP 945, kodak sitt zoomkamera (husker ikke produktnr) og et annet.

 

lykke til.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg tenker på Z2'en er at Z1'en har fått veldig gode skussmål på erfaringssidene her på Akam + veldig god kritikk i bladet Digital Foto. Håpet derfor at Z2 med sine 4 mill. piksler ville være kameraet for meg. C-750 får kritikk både i Akam' test og hos brukerene for treg autofokus......

 

Kan nevne at jeg ønsker å bruke kameraet veldig allsidig, både til alt av naturbilder og til fotografering av familielivet. Er foreløpig for amatør å regne, men håper på å utvikle meg....

 

hmmmm, søren ikke lett dette :no:

 

:-) Anita

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...