Gå til innhold

Demo av Colin McRae Rally 04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamershell har gode servere......

 

 

Noen som opplevde forferdelig lagging i noen sekunder i løpet av et løp? Noen ganger begynte spille å lagge noe grusomt, men etter 5s så var alt normalt igjen.

 

Ellers så har grafikk-motoren fått seg en oppussing og lyd-effektene er gode. Ser fram til MP delen.

Lenke til kommentar

otrolig bra grafikk i spillet..

ser ut som bilene er bedre oppbygd enn Gran Turismo 3..

dette må vel sikker være dx 9 spill av klasse..

 

tror jeg likte alt her:bedre grafikk,bedre styring.finere baner(ikke så mye svinger

som cmr 3)sitter igjen med en fin følese av et bra bilspill..

 

og skadene på bilene er jo nesten et eget kapitel.først hvit røk og så kommer svart røk hvis man skader bilen mere,og til slutt motorstop

+alle skadene på bilen.

 

virket ikke som spillet krevde mere hardware enn cmr 3.lå jo på 1152x864 i

oppløsing og max detalj.da hadde jeg 80-100 fps

dette må jeg kjøpe.. :thumbup:

 

takk for link TCi

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Testet demoen. Grafikken imponerte meg. Men jeg synes det var bedre handling på X-Box. Kan selvfølgelig ha noe å si med kontrollen. Litt uvant å kjøre CMR med ratt... Men jeg hadde store problemer med lyden. Tynn hylende lyd. Kartleseren høres ut som han har pustet i helium.

Jeg har seriøse problemer med Codemasters spill. Toca Racedriver er akkurar på samme måte. Tror dette er et fenomen som oppstod etter at jeg oppgraderte PC`n. Har bare opplevd problemet i spill fra Codemasters. Hmmm....

 

Støtter ikke spillene det integrerte lydkortet mitt tro? (NF7-s v2.0) :cry:

Lenke til kommentar
jeg hadde store problemer med lyden. Tynn hylende lyd. Kartleseren høres ut som han har pustet i helium.

 

Støtter ikke spillene det integrerte lydkortet mitt tro? (NF7-s v2.0) :cry:

Du mener at lyden går for fort, og skaper en svært lys tone? Jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg brukte SoundSTORM-lydkortet på nForce2 (MSI K7N2-L). Lyden ble utolkbar i bl.a. Battlefield 1942 og Mafia. Det rettet seg ikke opp før jeg oppgraderte til Audigy 2. Jeg vet egentlig ikke hva som var årsaken til dette. Hadde litt trøbbel med driverne, og installeringen av disse. Kan ha hatt noe med det å gjøre.

 

PS: Gleder meg vannvittig mye til å prøve Colin McRae Rally 04! :dribble:

Lenke til kommentar
jeg hadde store problemer med lyden. Tynn hylende lyd. Kartleseren høres ut som han har pustet i helium.

 

Støtter ikke spillene det integrerte lydkortet mitt tro? (NF7-s v2.0) :cry:

Du mener at lyden går for fort, og skaper en svært lys tone? Jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg brukte SoundSTORM-lydkortet på nForce2 (MSI K7N2-L). Lyden ble utolkbar i bl.a. Battlefield 1942 og Mafia. Det rettet seg ikke opp før jeg oppgraderte til Audigy 2. Jeg vet egentlig ikke hva som var årsaken til dette. Hadde litt trøbbel med driverne, og installeringen av disse. Kan ha hatt noe med det å gjøre.

 

PS: Gleder meg vannvittig mye til å prøve Colin McRae Rally 04! :dribble:

Jeg hadde også samme problem i TOCA Racedriver og et par andre spill, det ble ikke bedre før jeg fikk meg et SB Live kort (som jeg kjøpte brukt på TG i fjor for 100,-), da ble alt bedre, så mye tyder på at de integrerte lydkortene ikke er helts stabile i alle spill.

Lenke til kommentar

Takk for infoen. Trodde det bare var jeg som hadde det problemet. Jeg har akkurat slik støy som dere beskriver. I Toca Racedriver er det like ille. Kanskje jeg skulle sette inn ekstra lydkort istedet for det som sitter på hovedkortet. la inn nye drivere til N-force brikkesettet i går, men det hjalp ikke i det hele tatt. :no:

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Grafikken er suveren, men styringen er treg. Jeg synes det er liten respons til å begynne med, for så å styre alt for mye.

 

Fartsfølelsen i standard kameravinkel er lav, men mye bedre ved andre kameravinkler.

 

Helt grei demo, ikke noe å hoppe i taket for.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...