Gå til innhold

Billigste webshop 2003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt noe med itbutikken å gjøre, men da jeg skulle ringe dem angående noen produkter, kom jeg ikke fram, og jeg ringte midt i kontortid. Når man så legger dette sammen med alle de postene som har omhandlet folk som har hatt problemer med denne webshop'en synes jeg det er en skam at denne butikken får en slik kåring. Kvalitet burde faktisk telle like mye som pris. Det burde heller vært en kåring som tok med kundebehandling/retursaker i det store regnestykket. Itbutikken burde aldri fått en så prestisjetung kåring.

Lenke til kommentar
Det burde heller vært en kåring som tok med kundebehandling/retursaker i det store regnestykket. Itbutikken burde aldri fått en så prestisjetung kåring.

Det er det webshopguiden er til for.

:yes:

 

Lurer på hvordan hardwarebutikken hadde klart seg. Syns de har hyggelige priser og veldig god service.

 

Begynner å bli en stund siden jeg har handlet pc-deler, men en plass hvor jeg garantert ikke skal handle er hos databutikken.com

Lenke til kommentar
Det burde heller vært en kåring som tok med kundebehandling/retursaker i det store regnestykket. Itbutikken burde aldri fått en så prestisjetung kåring.

Det er det webshopguiden er til for.

Riktig, men de som vinner disse prisene, klistrer prisen sin på sine internett-sider. Og da kan folk tro at det er trygt å handle der. Men jeg medgir at dette kan være vanskelig å ta hensyn til i en slik test. Uansett, jeg liker det ikke.

Lenke til kommentar
vel det er mulig jeg er alene her men jeg har ikke hatt noe problem med itbutikken.com. de leverte og alt virket

Du er ikke alene... Meget fornøyd med rask levering og fravær av problemer.... Men jeg har bare handlet der en gang....

 

(Men det er jo så klart når en får problemer med noe en finner ut hva sjappa duger til... )

Endret av Paddington
Lenke til kommentar
Flexi-data?

sjølv om dei ikkje sender med post så hadde det vært greit å vite kor prisene var!

dei er jo blant anna på webshopguiden-lista.

 

Flexi-data er best viss du bur rundt bergen! herlig service!

Det at Flexi-Data er ute av testen er beklagelig, men er som du sikkert skjønner pga. det at de ikke er landsdekkende. I løpet av kort tid kommer webshopguiden til å gjennomgå noen mindre forandringer, inntil da ligger Flexi-data på den generelle webshopguiden-lista.

Lenke til kommentar

Pris(en) kommer ihvertfall et stykke ned på lista når jeg bestiller varer. Og jeg tror (og begynner etterhvert å vite) at de som handler etter pris, og dårlege råd (og de er det mange av) er de som stort sett er misfornyd med butikkene.

 

Edit: Og butikkene (ikke minst personalet) blir lei av sånne kunder. :thumbup:

 

Mitt første punkt når jeg skal handle er at butikken skal kunne redgjøre for varen.

Som godt punkt nr. to er at de er leveringsdyktig på avtalt vare, og så kommer om firmaet er solid (kan ivareta m.a.reklamasjoner), så leveringstid og sted osv.

Til slutt vurderer jeg om prisen står i stil med ønsket.

 

Danskene har et nettsted hvor butikkene, prisene, levering osv.fortløpende blir vurdert. Og som mange andre populære tiltak er det desverre blitt palende fullt av reklame.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Det er greit det er gjennomsnittet for hele året, men jeg fikk det ikke til å stemme, jeg har i den senere tid satt sammen en PC, etter pris på nettet, for en vi skulle lage en for, så for moroskyld satt jeg sammen en så lik som mulig på multicom, der var den hele 1300 kroner dyrere en det jeg fant hos hardwarebutikken og psdata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...