Gå til innhold

Setter ned prisen på sine prosessorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker ikke at Intel får konkuranse

Liker du ikke at Intel setter ned prisene sine? Ønsker du at Intel skal knuse AMD og få monopol på CPU'er og kunne selge sin hardware til tre ganger prisen den er idag? Ånei, du, Intel lover, du skal være glad for at AMD fins, ellers måtte du betalt rævva av deg for å få dine precious Intel cpu'er. :angry::ermm:

Lenke til kommentar
Monopol er grisefett! Se på M$ blir kåt av å tenke på dem!

Da vil jeg helst ikke vite andre ting du tenner på.

 

Men back to topic, en 2500+ kostet 770 kroner før, 11% priskutt. Da vil den komme ned på 600 kroner skalaen :D Gleder meg å se at et stor selskap som AMD klarer å senke prisene med 50% på en av deres beste prossesorer, håper Intel føger.

Lenke til kommentar
Gleder meg å se at et stor selskap som AMD klarer å senke prisene med 50% på en av deres beste prossesorer, håper Intel føger.

Livet er deilig når konkurranse skaper mer forbruker vennlige priser :laugh:

En xp 3000 ligger på 1500 kr, og skal ned 20 prosent. Med andre ord, 1200kr. Hvem flere enn meg kommer til å oppgradere, Just for the sake of it?

 

:green:

Lenke til kommentar

53% nedgang i prisen på Opteron 848, nå blir det snart mange rimelige 8-veis tjenere å få tak i. Kjempebra jobba AMD! :thumbs:

 

La meg legge til at AMD nå også leverer Opteron med et forbruk på bare 30 watt:

http://www.theinquirer.net/?article=14178

 

"They are available in quantities said AMD, which now claims it will never paper launch a product again."

 

Jeg holder alltid med "the underdog" :thumbup:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Skulle ønske det velta en lasebil med utstyr rett utenfor leiligheten min

JA!, det er jeg enig med...hadde hvert supert :green: ...hadde solgt resten i svartebørsen...tenkt deg 1,235,456,- kr i banken da man skal ta ut den stakkarslie ukelønna...hehe

topic: ja, det er kult at de setter ned priser, men hadde lyst og se AMD64 prisene synket litt extremt...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...