Gå til innhold

NV40 leveres med Doom 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...

Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi :)

Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak!

Ganske subjektivt egentlig, men forhåpentligvis så vil det vise seg hvor bra nv40 og r420 kommer til å yte i doom3 og andre spill.

 

Men at nv40 kommer med et bra spill det er jo bare et stort pluss i boka.

 

Tror heller det blir sånn at man får vurdere så fort spillet er ute hva som blir den beste platformen for å spille det, sikkert flere spill en D3 som er verdt å spille.

Lenke til kommentar
Hmm...

Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi :)

Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak!

Hvorfor?

 

Prisene blir jo lavere jo nermere di er hverandre, jevnere konkurranse gir lavere priser. Og kjappere skjermkort fra begge parter.

Det stemmer jo. Glemte det :blush:

Mener å ha lest at de nye kortene skulle bli billigere å produsere.

Men jeg håper fortsatt at nVidia kortene blir bedre enn ATI kortene :thumbs:

Lenke til kommentar

ati yter jo bra i hl 2(noe som alle vet)

nå er det hvis geForce tur og ta igjen(open-gl og Nvidia) :thumbup:

 

men tror ati virkelig må kjempe denne gang,tror nok Nvidia har gjort sin

hjemmelekse bedre(dx9)

 

men vil ati miste tronen denne gang(tviler på det)

 

ps:følg med i neste avsnitt(neste generasjon) :laugh:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Hmm...

Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi :)

Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak!

Hvorfor?

 

Prisene blir jo lavere jo nermere di er hverandre, jevnere konkurranse gir lavere priser. Og kjappere skjermkort fra begge parter.

Det stemmer jo. Glemte det :blush:

Mener å ha lest at de nye kortene skulle bli billigere å produsere.

Men jeg håper fortsatt at nVidia kortene blir bedre enn ATI kortene :thumbs:

Hvorfor ønsker du at nvidia blir bedre en ati? Liker du navnet, har du askjer i selskapet eller jobber du der?

 

For meg er det samme hvem som blir best så lenge vi får noen billige og veldig gode skjermkort som gir oss flyt i di fleste spillene et år eller to fremover...

 

Men jeg nekter å godta juks fra skjemkortprodusentene, jeg er ikke interesert i mindre bildekvalitet bare fordi at di skal kunne fokusere på nye effekter...

Lenke til kommentar

Malvado: Jeg er bare stor fan av nVidia. Jeg har egentlig dårlig erfaring med ATI sin 3D ytelse. Mitt eneste ATI kort har vært et "Rage Pro 8MB" Dette kortet greide nesten ingenting i 3Dmark 2000!

 

Men jeg tror nok ATI har kjempegode kort. Jeg liker bare nVidia bedre. Men ikke nå lengre! Mitt GF4 kort døde i helgen. Helt av seg selv i CS

Lenke til kommentar
Malvado: Jeg er bare stor fan av nVidia. Jeg har egentlig dårlig erfaring med ATI sin 3D ytelse. Mitt eneste ATI kort har vært et "Rage Pro 8MB" Dette kortet greide nesten ingenting i 3Dmark 2000!

 

Men jeg tror nok ATI har kjempegode kort. Jeg liker bare nVidia bedre. Men ikke nå lengre! Mitt GF4 kort døde i helgen. Helt av seg selv i CS

Det er lov å være fan.

 

Bare husk å være kritisk, så du ikke blir helt blind når du skal bruke dine neste 2-3 tusen på skjermkort.

 

Har selv gf4200 og er fornøyd, oppdaterer ikke før r420 el. nv40.

Lenke til kommentar
Malvado: Jeg er bare stor fan av nVidia. Jeg har egentlig dårlig erfaring med ATI sin 3D ytelse. Mitt eneste ATI kort har vært et "Rage Pro 8MB" Dette kortet greide nesten ingenting i 3Dmark 2000!

 

Men jeg tror nok ATI har kjempegode kort. Jeg liker bare nVidia bedre. Men ikke nå lengre! Mitt GF4 kort døde i helgen. Helt av seg selv i CS

det er nesten det samme som å si at jeg ha kjørt opel manta og den var drit og skal derfor aldri kjøpe opel igjen :roll:. ATi har gjort mye i det siste og har satset på drivere som tidligere var et stort problem. Hvem kan klage på nye drivere hver måned? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...