Gå til innhold

Bergenser representerer Norge i VM i Halo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men forsikrer at Stian blir premiert og at forskjellene mellom han og Dag Erik var såpass små at dette ikke betyr noe for Norges vinnersjangser

Det der er rett og slett pisspreik :mad: (beklager uttrykket).

De eneste som fortjente å dra til USA var Furious (han som vant) og broren min (som spiller i klan med Furious), men finalen var elendig arrangert og halvparten av de som satt på colloseum spillsenter lagget ut og ikke kunne gjøre noe som helst annet enn å bli fragget av de andre siden de ikke kunne bevege seg :(.

 

Uansett: Det jeg vil frem til er at han som vant ikke er i nærheten av Stian Thoresens nivå, og at det er teit av Microsoft å ikke la den beste få være med bare fordi han er født et par måneder for sent :(

Endret av nVIDIAsucks
Lenke til kommentar

Jeg må bare si at liten forskjell var det ikke slik som det står i artikelen. Jeg FuriouS og min kompiss TreigzaK som dominerte det meste lagget ut pga. linjen mellom Bergen og Oslo var såpass ustabil at vi ikke kunne gå. Eneste gangen de andre på NM'et klarte i deteheletatt å ta oss var da vi lagget slik at vi sto stille. Ganske latterlig opplegg av norge, men slik er det med den saken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...