Gå til innhold

Fire skjermer med Extreme Graphics 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skriver dere alltid "PRESCOTT" altså med anførselstegn...  Noe med socket 775 etc å gjøre ?

Det er fordi "Prescott" er et internt kodenavn hos Intel, den egentlige prosessoren kommer til å få navnet "Intel Pentium 4". Likeledes burde andre kodenavn, som "hammer" (AMD 64) og "grantsdale" (i915) omtales i gåesøyne, for ikke å bidra til forvirring :)

 

Men det blir alltid litt kluss med slike overganger. Det finnes for eksempel ingen konsensus på om sokkel 775 skal hete "sokkel 775" eller "sokkel T" enda, så derfor prøver ihvertfall jeg å skrive "T" i parantes ...

Lenke til kommentar

Jeg forsår ikke helt hva dere mener når dere skriver

men det må nok påregnes et ekstra eksternt grafikkort med to "hoder" - selv om disse ikke er spesielt dyre for tiden.

 

Slik jeg forstår det så kommer 916g med to D-sub kontakter, og du kan kobble til to skjermer totalt til disse. Men med et annet kort kan du kobble til to ekstra skjermer også?

 

Kan du ikke dette uansett da?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...