Gå til innhold

Jedi-revolusjon i Star Wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og hvem var det som kom med hint til denne informasjonen, en i tråden til omtalen? en genesis? :w00t::laugh:

 

 

jeg får intrykk (i artikelen) av at utviklerene her jobber harde livet for spillerenes skyld, og det gjør de kanskje, men det er ikke slik at de ikke gjør det av "mer penger" grunnen

 

at de "tar hensyn" til hva folk vil, er fordi spillet har med tiden mistet mange kunder, grunnet nettop, for lite variasjon(før var det ikke kjøretøy). At de jobbet med å legge til "kjøretøy", og dette enklere-å-bli-jedi systemet er jo fordi det gjerne gikk for dårligt, også prøver de å fakke tilbake gamle kunder ved å tilby , hva var det, to måneder gratisk spilling?

 

joda, da skulle de vel ha god tro på at spillet faktisk vil levere bra for prisen det koster, men bra spill er som regel bra ved utgivelse, er det ikke?

 

Nå foranrer man altså en del, og det høres ikke annet ennpositivt ut, men for alt jeg vet så var det alltid en del av taktiken, når en skal presse maks ut av folk

 

(og nei, jeg er ikke imot spillet, eller noen som spiller det, om dere skulle bli agressive for noengrunn etter å ha lest dette, det er vel slik med alle spill)

Lenke til kommentar

Først: Informasjonen til artikkelen fikk jeg fra det offisielle nettstedet.

 

Jeg tror du misforstår veldig. Det er ikke slik at når noen forbedrer noe, så er det automatisk "løp til pumpene for vi tar inn vann og må forandre noe". Disse utviklerne sitter på en gullgruve, og de må passe på å holde det ved like og holde folk interesserte for at det skal gå bra. Derfor jobber de på spreng med å fikse og hele tiden legge til nytt materiale. Det er flott for oss spillere.

 

Hele "they do it for the money"-mentaliteten synes jeg er veldig trist at folk faktisk tenker. Ja, dette er Sony Online, et multimilliard-selskap som kun er ute etter å tjene penger. Men husk dette også er dusinvis av dedikerte mennesker som har bygd dette spillet fra bunnen av, og ønsker å se det blomstre og bli likt. Å tenke at "de gjør det kun for pengene" er unødvendig kynisk.

 

Spillet er for øvrig også det nest mest spilte MMORPG-spillet i den vestlige verden (Asia kommer i en klasse for seg selv), med mellom 300 og 400 tusen registrerte abonnenter, rett bak det med mest abonnenter - EverQuest. Utviklet av samme selskap for øvrig, Sony Online/Verant.

 

At de skal gjøre Jedi-systemet bedre, betyr ikke enklere. Oppdragene vil kanskje ta like mye engasjement og jobbing for å komme opp i, og fjerningen av "permadeath" er først og fremst for å gjøre det bedre for spillere som allerede har blitt Jedi.

Lenke til kommentar

Verden er kynisk. :w00t:

 

er det mulig å prøve ut spillet en måned gratis? (nei, har ikke sjekket det)

 

 

tror det koster 12kr mer enn "vanlige" Mwhatever spill (MOMPG? det er jo et spill samme hva sjanger)

 

15USD?

du kan sjekke ved, ett søk på google, trykk på den linken med sony etellerannet base? etellerannet --> FAQ

 

 

edit_ (trøtt, så trøtt)

sjekker du for meg med det samme :laugh:

Endret av genesis
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...