Gå til innhold

Fujitsu utvikler papirtynne skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes selv at vi kan regne med at de fleste får det med seg uten at det henvises til her.

 

Hadde du derimot noen mening eller noe fornuftig å legge til om det hadde vært en annen sak.

 

(Ikke skriv for sakens skyld. Allerede for mange som gjør det.) :D

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Jeg synes selv at vi kan regne med at de fleste får det med seg uten at det henvises til her.

 

Hadde du derimot noe fornuftig å si om det hadde vært en annen sak.

 

(Ikke skriv for sakens skyld. Allerede for mange som gjør det.) :D

Det er ikke alle som sitter og tråler alt som er av nyhetsider over hele verden.

 

ontopic: Jippi! Nå begynner virkelig det høyteknologiske samfunnet jeg har drømt om å nærme seg. Et skritt nærmere i hvertfall :)

 

Tapetsere megatv på veggen...

Lenke til kommentar
Jeg synes selv at vi kan regne med at de fleste får det med seg uten at det henvises til her.

 

Hadde du derimot noe fornuftig å si om det hadde vært en annen sak.

 

(Ikke skriv for sakens skyld. Allerede for mange som gjør det.) :D

Det er ikke alle som sitter og tråler alt som er av nyhetsider over hele verden.

 

Den er jo på hardware.no! hehe Men jeg er kanskje rar, jeg som ser der før jeg kommer hit? ;)

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Jeg synes selv at vi kan regne med at de fleste får det med seg uten at det henvises til her.

 

Hadde du derimot noe fornuftig å si om det hadde vært en annen sak.

 

(Ikke skriv for sakens skyld. Allerede for mange som gjør det.) :D

Det er ikke alle som sitter og tråler alt som er av nyhetsider over hele verden.

 

Den er jo på hardware.no! hehe Men jeg er kanskje rar, jeg som ser der før jeg kommer hit? ;)

Artikkelen står på hw.no sine sider.

I de fleste artikler er det en link som artikkelforfatteren

setter opp der vi brukere av hw.no kan diskutere det aktuelle

temaet som blir tatt opp. Er det det du ikke har fått med deg??

Lenke til kommentar

Bare tenke seg..man våkner opp litt groggy og slenger i seg litt kaffe mens man setter den elektroniske avisen i basestasjonen sin.. noen sekunder senere kobler man den av og setter seg i sofaen for lese dagens vg..

 

kooz dette gitt :)

kanskje dette er et viktig steg mot det papirløse samfunn..

Lenke til kommentar

Dette virker kult ja, men jeg har da hørt om disse "digitale papirene" i evigheter nå føler jeg. Er flere som forsker på dette, men sånn som kommer om 2 år osv har jeg sluttet og begeistre meg for egentlig. Blir som oftes utsatt og utsatt og blir mer og mer skuffa :roll:

Men for all del...håper de får det til :)

Lenke til kommentar

Et sånnt produkt vil ha begrenset bruksområde... Den skal ha skjermkabel, PC og "huller" i hjørnene. At den kan rulles sammen kan være morsomt nok, helt til noen sitter seg på den. Men når den kommer "wireless" og med berøringsfunksjon sååå... Men det er vel lenger frem i tid...

Alikevel må man vel bruke hansker eller tørkefille..... :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...