Gå til innhold

Ny og mindre Shuttle XPC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gadd ikke lese den artikkelen pga den ******* reklamen som står og blinker der :thumbdown:  :thumbdown:

Fy faan så irriterende den var, vi får ikke lov å ha animert avatar / sig, men den der dreper jo folk med epilepsi vil jeg tippe :thumbdown:

 

Fett PC, men hvordan er overklokkingsmulighetene på disse mini-sakene ?

Med en SB75GB så jeg at noen klarte 2.4 @ 3.0 :scared:

 

Med standardkjølinga. Heatpipe-system.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Hvorfor skal så mange emner bli "off-topic"? Hater det!

Men den shuttlen der kan bli min... Bare man slipper støyproblemet, kanskje det blir en mod for framtiden!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934
Har sett flere steder at denne ikke skal ha med AGP-kontakt, mens i artikkelen her på Hardware.no står det at det er med. Noen som vet hva som stemmer?

Hjemmesidene til Shuttle sier 1*8xAGP, men på bildene (her) så er det bare en kortplass på baksiden. Sff Tech sier at det ikke er AGP-port i sin test, så konklusjonen er vel at det ikke er AGP på denne utgaven av ZEN.

Lenke til kommentar
Gadd ikke lese den artikkelen pga den ******* reklamen som står og blinker der :thumbdown::thumbdown:

Jeg ser adri reklame på disse sidene :D Jeg har sagt det før at jeg missliker reklame sterkt selv om det er til inntekt for HW.no :blush: Reklamen er derfor bannet fra min browser :p Digg ! :yes:

 

Men tilbake til temaet:

Fint at de lager den mindre, men jeg håper strømforsyningen kjøles passivt eller med vifte.. Håper det er passivt (=kjøleribbe)

 

Den hvite designen er ikke helt min stil så jeg håper de kommer med en stilfull metallic eller farget sak også. Og med Socket 754.

Lenke til kommentar
Men tilbake til temaet:

Fint at de lager den mindre, men jeg håper strømforsyningen kjøles passivt eller med vifte.. Håper det er passivt (=kjøleribbe)

Virker som strømforskyningen er veldig lik slike som sitter på bærbare pcer og da trenger den neppe noen form for kjøling i det hele tatt..

 

Den hvite designen er ikke helt min stil så jeg håper de kommer med en stilfull metallic eller farget sak også. Og med Socket 754.

Enig. Metallic og Socket 754 :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...