Gå til innhold

TEST: In-Win X710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin og fyldig test.

Ikke noe for meg dog.

 

Fant foresten en aldri så liten skrivefeil:

 

(...)andre komponenter enn CPU og hovedkort. Vi skull dog veldig gjerne(...)

Her mangler det vel en E ? ;)

 

Dessten, hvorfor blir det trekt for ikke å ha uttrekkbar hovedkort-skuff?

Det er vel veldig få kabinetter som har dette?

Lenke til kommentar
Dessten, hvorfor blir det trekt for ikke å ha uttrekkbar hovedkort-skuff?

Det er vel veldig få kabinetter som har dette?

Syns også denne var litt malplassert, uttrekkbar hovedkort-skuff er det bare lian-li klassen som har (lepont, cooler-master osv).

 

Ellers en fin test av et greit kabinett. Hadde det ikke vært for støynivået hadde jeg nok tatt et slikt et før eller senere. *smile litt i retning vannkjølinga*

 

Lurte på en ting, den runde "grillen" i sidedøra, hva var diameteren på den? Hadde det gått an å feste en vifte der? Sidedørsvifter er det ultimate i kort-kjøling... ;)

Lenke til kommentar

Kabinettet virker nå lovende ut i fra det testen viser, men akkurat noe slikt er ikkje det jeg ønsker meg nå! Når det går til innkjøp av vannkjøling håper jeg som flere ønsker at et kabinett for dette hadde vært å foretrekke. Men siden dere har fått dette til testing så var ikkje dette noe av det dummeste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Kabinettet så ihvertfall solid ut.

Om kvaliteten er som de andre kabinettene fra In-Win jeg har hatt er det mer enn godkjent. Men at viftehastigheten ikke kunne senkes mer skuffet litt.

Ettersom vannkjøling blir tatt opp her:

Eneste kassa jeg vet om (i normalprisklassen) som nesten umodda tar vannkjøling er de store kabinettene fra Addtronics.

(Tenker da på plassering av dobbelradiator.)

Addtronics har også hovedkortet festet på et brett som tas ut.

Lenke til kommentar

Jeg la merke til at man bør holde seg unna 12cm vifte på psu så den lille tingen som hjelper å holde psu oppe. Når jeg fikk mitt nye kabinet så måtte jeg bøye og tweake litt på det som skulle hjelpe å holde psu oppe.

 

Dagens kabineter er ikke helt beregna får å ha 12cm vifte på psu. Bare 80cm

 

Så se opp får sånt med tanke på kabinet.

Lenke til kommentar
Jeg la merke til at man bør holde seg unna 12cm vifte på psu så den lille tingen som hjelper å holde psu oppe. Når jeg fikk mitt nye kabinet så måtte jeg bøye og tweake litt på det som skulle hjelpe å holde psu oppe.

 

Dagens kabineter er ikke helt beregna får å ha 12cm vifte på psu. Bare 80cm

 

Så se opp får sånt med tanke på kabinet.

jeg skjønner ikke hva du mener. ikke i det hele tatt. kan du forklare?

 

og du mener vel 8cm vifte? 80cm er større enn fjøsvifta til pappa!!

Lenke til kommentar

Jeg har en slik boks bare i hvit. Min Hvite

 

Syntes det er helt greit og har satt i vannkjøling så støy er det lite av her.Med vann og Lys

 

En liten ting som jeg syntes er verdt å tenke på er at dette er et Servertower som Krever GOD kjøling av komponenter derav den Suneon vifta.

Jeg bytta ut min Suneon til fordel for for en Titan 120mm vifte og har lite støy, slik det bør være :D

 

Ellers en fin test.

 

Ps fant dere ut hva de støttebena som går inn mot hovedkort var til? de som sitter der dere kan ta av Avstiveren for å enklere komme inn til HK.

Endret av win_xp
Lenke til kommentar
Nå er jeg en smule forvirra her, har sittet å sett på X710 en stund, på komplett.no står det på listing 300w psu, under detlajer står det 430w likeså på hjemmesia til in-win er dette bare en rå bløff ?

[url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&CatID=13&p=42493&view=detailed"]Komplett detalje listing[/url]

[url="http://www.in-win.com.tw/home/english/server_full_tower.php?pre_no=20030830134205&pre_event=ATX&pre_class=Full%20Tower&pre_type=X-Series&pre_style=1"]In-win side[/url]
Lenke til kommentar

Det må ha vært et eller annet feil med kabinett som var til test, jeg klarer å kjøre viften mine ned i ca 2000rpm for 80x80 og ca 1500rpm for 120 x 120, hmm

noe som kunne vært snudd på vifte kontrollene ? Med disse settingen er det et behagelig støynivå, stillere enn mitt gammle hx08 :thumbs:

Lenke til kommentar

jeg tipper det er for å hjelpe til å støtte skjermkort eller store pci kort.

kan vel være greit om man er mye på lan.

 

det eneste jeg fant som var galt var at ledningene til hdd står litt i klem mot døren.. og PSU kablene til hdd var for korte. bare en kabel som var nok lang hvis man har disken øverst. meget dårlig. heldigvis hadde jeg en forlenger..

Lenke til kommentar

Jeg har to disker stående tverstilt i den en et knepp fra bunn & en et spor fra toppen, mer enn lang nok ledinger fra psu i mitt X-710..eh retter sagt akkurat

lange nok :cool:

 

Plastikk føttene er til å støtte kort ja, selv om de burde vært kortet siden mitt

gammle gf4 var for bredt til at de funker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...