Gå til innhold

Omtale av Max Payne 2: The Fall of Max Payne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda et middelmådig spill med dårlig historie som man spiller igjennom på to halvtimer inkl. spise og røykepauser. Når skal utviklerne få opp øynene og innse at deres såkalte "flotte grafikk" ikke gjør opp for at spillene deres suger, hadde gjort oss alle flott om dem hadde brukt litt ekstra mer tid på story osv. enn den ****** grafikken som ikke blir å få oss til å hoppe i taket uansett. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer har lest et par reviews av PS2 utgaven av dette spillet og der har det blitt slaktet når det gjelder framerate, grafikk og laste tider i forhold til PC versjonen. Er det ikke så stor forskjell eller er det det at du sitter med en PC fra midten av nitti tallet? Ikke ment negativt

Selvfølgelig er det forskjell dersom du har den nyeste heteste maskinen.

 

Poenget er at grafikken på PlayStation 2 fungerer helt greit. Det er ingenting som irriterer øyet.

 

Lastetidene er lange. For lange.

 

PC'en min er 2-3 år gammel. ;)

Lenke til kommentar

Å gi 9 i grafikk her, er rett og slett latterlig, når gamer.no selv har gitt 8 i karakter til Final Fantasy X på samme område.. Personlig likte jeg ikke grafikken i MP2, ettersom den virker ganske utdatert på mange områder, se bare på jakken til Payne.. Stiv som en stokk. Og hvis bevegelse kommer inn på samme område, ligger Final Fantasy X mange hakk foran..

 

En åtter som ga meg lyst til å kjøpe et spill, som bare var verdt en sekser.. men dette er jo selvfølgelig smak og behag :)

Lenke til kommentar
Varm opp med et par John Woo-filmer. Den voldelige, frynsete og nevrotiske anti-helten Max Payne er tilbake. Oppfølgeren til et av tidenes mest omtale skytespill er her, og det er minst like voldelig som forgjengeren. <br /><br /><a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=4732">Les artikkelen her</a>

Jeg skjønner at du som omtaler bare vil gi litt info til oss gamere ;)

Men det og bruke "det er minst like voldelig som forgjengeren" får deg vel egentlig bare til og høres ut som Laila Dåvøy :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...