Gå til innhold

Olympus Camedia C-760 Ultra Zoom annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra da, at de bare forbedrer "uvesentlige" ting som overføring og skjerm; Da slipper jeg å angre på kjøpet av et C-750 som kommer i posten i morgen :p

De kommer vel sikkert med en C-770 snart, men det gjenstår vel å se om de har gjort kameraet så mye bedre billedmessig. Håper prisen er høy også....

Lenke til kommentar

Nå ble jeg brått skikkelig nervøs for at jeg har kjøpt katta i sekken (eller er i ferd med å kjøpe katta i sekken, da Vaagen Consulting ikke har svart på bestillingen min enda). Men jeg ser nå at denne modellen har en del mangler vis-a-vis C-750, så jeg sitter trygt fortsatt. Men det vil være surt om de annonserer C-770 eller C-800 eller whatever om en måned...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oi, nå ble jeg veldig i tvil. Hadde så godt som bestemt meg for Olympus 750, så kom det jammen en 760... Men 750 er et bedre kamera eller? Noen som vet om det er enda flere nye modeller på trappene i denne serien? Det er så kjedelig å kjøpe nytt kamera den ene dagen, og så kommer det en ny modell som presser prisen ned den neste dagen...

 

Hilsen digi-kamera-rookie.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...