Gå til innhold

ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Skyward Sword HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det er vel neppe vits å vente på noe særlig tilbud da Nintendo titler stort sett holder seg likt i pris ut generasjonen :p

Dette var en ganske kjip opplevelse på Wii i sin tid, og forferdelige kontrollere satte en endelig stopper for min del, så jeg har enda til gode å fullføre det. Tenker man plukker det opp med Power sin DNB-rabatt i neste runde, for det er en del forbedringer her som gjør opplevelsen langt mindre sørgelig når sant skal sies.

 

Lenke til kommentar

Interessant at dette får bedre karakter her på Gamer.no enn Breath of the Wild. Jeg kjøpte Skyward Sword på lanseringsdagen og spilte det i drøyt 12-15 timer. Har aldri spilt det før, men har spilt de fleste andre Zeldaspill. Jeg syntes det langt fra levde opp til forventningene og jeg har nå godt til tilbake til breath of the wild som uten tvil er et langt, langt, laaangt bedre spill. Blant annet som Mala nevner er kontrollene på Skyward Sword ganske katastrofe. I tillegg er gameplayet gammeldags og framgangen i spillet er som framgangen til fulle maur i sirup. Så jeg vil bare si til leserne her, som ikke har spilt noen av de to spillene før, at dere ikke må stole blindt på karaktersystemet til Gamer.no. Bruk heller pengene på Breath of the Wild!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Baljepiraten skrev (5 timer siden):

Interessant at dette får bedre karakter her på Gamer.no enn Breath of the Wild. Jeg kjøpte Skyward Sword på lanseringsdagen og spilte det i drøyt 12-15 timer. Har aldri spilt det før, men har spilt de fleste andre Zeldaspill. Jeg syntes det langt fra levde opp til forventningene og jeg har nå godt til tilbake til breath of the wild som uten tvil er et langt, langt, laaangt bedre spill. Blant annet som Mala nevner er kontrollene på Skyward Sword ganske katastrofe. I tillegg er gameplayet gammeldags og framgangen i spillet er som framgangen til fulle maur i sirup. Så jeg vil bare si til leserne her, som ikke har spilt noen av de to spillene før, at dere ikke må stole blindt på karaktersystemet til Gamer.no. Bruk heller pengene på Breath of the Wild!

Heisann, Baljepiraten. Jeg tror ikke det handler så mye om karaktersystemet vårt fungerer eller ikke, men heller at vi har flere anmeldere i redaksjonen med forskjellig smak. Jeg ville ikke gitt Breath of the Wild 6/10, og det er ikke sikkert at de andre i redaksjonen ville gitt Skyward Sword 7/10 heller. 

Hvorfor vi mener som vi gjør er det selvfølgelig teksten som skal få frem. Men personlig er jeg enig i at Breath of the Wild er bedre.

- Jørgen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...