Gå til innhold

Pro Evolution Soccer endrer navn til eFootball, og blir et gratisspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir interessant å se hvordan dette blir.

Vederstyggeligheten som er FUT /my club har dessverre ødelagt mye for utviklingen i FIFA og PES da det er der pengene har vært. EA/Fifa har i tillegg gjort alt de kan for å få monopol og kastet penger etter alle rettighetene de kan få, og dette her blir resultatet. PES kan ikke fortsette i sin nåværende form.

 

For alle som foretrekker offline gaming a la Master League er det svært dårlige nyheter og vi som brukere sitter igjen med et dårligere produkt. Om alt ender opp online vil alle spillere bli nødt til å kun kjøpe de beste spillerne for å hevde seg , og da får vi som på fifa mye mindre fokus på mindre ligaer og klubber.

 

Hva skal fifa egentlig med rettighetene til Eliteserien eller Championship da? eller PES med rettighetene til ACL, dansk Superliga osv?

 

Jeg kommer garantert til å teste dette nye konseptet til Konami ut og håper å bli positivt overrasket, men intro-videoen deres gav meg veldig lite. FIFA sin karrieremodus er i mine øyner elendig i forhold til Master League, så om det blir det eneste reelle offline-alternativet ser det trist ut.

 

Kanskje Sony kan blåse liv i This is Football-serien sin igjen istedenfor...?

Endret av bakalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bat-fan skrev (19 minutter siden):

Og spille offline er som å bare spille bot matcher i en Arena shooter. 

Det samme sier min 11 år gamle nevø, men han vil jo spille med 11 Messi'er også da.. 

AI'en til Konami er strålende så offline-modus funker fint der. Fifa derimot... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...