Gå til innhold

– Skull and Bones har kostet over en milliard og har blitt startet på nytt flere ganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet så ikke så altfor interessant ut når det først ble vist fram. Likte veldig godt Assassin's Creed: Black Flag, men Skull and Bones så ut som ett spill fokusert på bare skips delen og det er den kjedeligste delen av spillet i min mening.

Tar gjerne ett spill likt Black Flag bare med multiplayer, men det må da ha muligheten å gå fritt fra skip til land. Så egentlig ser jeg for meg bare Ubisoft sin versjon av Sea of Thieves. Hvorfor de sku orke det egentlig ser jeg ikke grunn til når de holder på med AC: Infinity i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (8 timer siden):

Hvor mye mikrotransaksjoner må de stappe i dette spillet for at det "skal være verdt det"

De trenger bare å selge drøye 1,3 millioner kopier for å gå i null om man tar høyde for at spillet selges for 750 nok. De kommer til å selge mange gange mere en dette.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, alike said:

De trenger bare å selge drøye 1,3 millioner kopier for å gå i null om man tar høyde for at spillet selges for 750 nok. De kommer til å selge mange gange mere en dette.

Og det ville være en enorm katastrofe for UBI, et spill som bare tjener inn 10 eller 20 ganger sitt budsjett er ille for UBI sine aksjonærer. Defor vil de ha latterlig mye mikrotransaksjoner så spillet kan tjene 100 ganger sitt budsjett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...