Gå til innhold

Control er neste gratisspill fra Epic-butikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å holde meg mest mulig unna Epic Store men må si de har slått på stortromma i det siste. De gir bort spill hele tiden og gjerne store titler som dette også samt virkelig gode tilbud.

Kjøpte Chivalry 2 Special Edition for 349 kroner..... splitter nytt og ekstremt populært spill. Tenkte prisen måtte være feil. Hva skjer ved lansering? Epic sender meg mail om partial refund pga prisen har gått enda mer ned så de sender meg diffen tilbake 😮 Aldri sett Steam engang gjøre. De har imponert i det siste!

I mellomtiden skal Steam ha 600kr for Mass Effect serien som ble lansert mange år siden 😮 

Endret av Avean
Lenke til kommentar
1 hour ago, Avean said:

Har prøvd å holde meg mest mulig unna Epic Store men må si de har slått på stortromma i det siste. De gir bort spill hele tiden og gjerne store titler som dette også samt virkelig gode tilbud.

Kjøpte Chivalry 2 Special Edition for 349 kroner..... splitter nytt og ekstremt populært spill. Tenkte prisen måtte være feil. Hva skjer ved lansering? Epic sender meg mail om partial refund pga prisen har gått enda mer ned så de sender meg diffen tilbake 😮 Aldri sett Steam engang gjøre. De har imponert i det siste!

I mellomtiden skal Steam ha 600kr for Mass Effect serien som ble lansert mange år siden 😮 

ES gjør det de kan for å kjempe mot Steam og bygge opp kundemasse ved å gi bort ting som normalt sett skaper loyalitet over tid som fører til kjøp senere. Det er alltid vanskelig å stjele mange kunder fra etablerte aktører, så Epic gjør det de kan for å utfordre, noe som over tid bare er bra for kjøperene.

For min del har det bare nesten endt opp med kjøp på ES, men jeg ender nok som en kunde etterhvert, selv om Steam er min primære nøkkel-leverandør i tillegg til en og annen GOG-tittel. Nå skal det sies at jeg sjelden shopper helt nye titler. Sitter mer på gjerdet og ser ting an over tid.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...