Gå til innhold

Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
18 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Og Microsoft pisser som vanlig på Xbox live Gold kundene sine..

..som er langt bedre enn Sony som bare pisser på samtlige av kundene sine.

Hilsen PS Plus kunde.

Lenke til kommentar
Sodd skrev (47 minutter siden):

Det at Gold har blitt mindre spennende handler i alle fall mye om Gamepass, fordi Microsoft satser på å fylle attraktivt innhold til den tjenesten fremfor å gi bort spill gjennom Gold.

 

Du vet at Sony har PS Now? Gamepass er ikke gratis, det koster faktisk en god del.... De får noen day 1 spill ja men flesteparten av spillene der er ikke bedre enn Now. Jeg har gamepass selv, og PS plus så er ikke partisk. 
Gamepass har akkurat fått bethesta så det er jo et digert pluss, men ikke før en stund når de nye store spillene blir day 1 der. 
Battlefield 6 skulle også komme på gamepass om jeg husker riktig. 
Men akkurat dette handlet om live gold...
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
2 hours ago, Ghost pirate LeChuck said:

Er du full? Sony leverer bedre hver gang, det burde du vite 🙄

Nei, PS Plus konkurrerer strengt tatt ikke mot Xbox Gold, men mot Xbox Game Pass, derfor er de sammenligningene litt søkte. Mot Game pass når ikke PS plus Microsoft til anklene engang, det er bare så fullstendig utklassing, noe som er rart i all den tid Sony antakeligvis har det største (og sikkert diskutabelt det beste) spill biblioteket av de alle. Kanskje de kunne delt noen nyere in-house titler? Nei, de koster utpressingspris 700kr+ digitalt dersom du er så uheldig å ha kjøpt den digitale-only konsollen. Så jeg kan ikke se at de gjør noenting annet for gamere enn å pisse på de..

Lenke til kommentar
aidskake skrev (32 minutter siden):

Nei, PS Plus konkurrerer strengt tatt ikke mot Xbox Gold, men mot Xbox Game Pass, derfor er de sammenligningene litt søkte. Mot Game pass når ikke PS plus Microsoft til anklene engang, det er bare så fullstendig utklassing, noe som er rart i all den tid Sony antakeligvis har det største (og sikkert diskutabelt det beste) spill biblioteket av de alle. Kanskje de kunne delt noen nyere in-house titler? Nei, de koster utpressingspris 700kr+ digitalt dersom du er så uheldig å ha kjøpt den digitale-only konsollen. Så jeg kan ikke se at de gjør noenting annet for gamere enn å pisse på de..

Gud hjelpes 😂🤣 Nicket ditt forteller det meste....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Santiano skrev (12 minutter siden):

Det er for mye uansett hvilket spill man snakker om.

Har kjøpt mange spill som har kostet mer enn dette, om man justerer for inflasjon.

Over 1.000 kroner var vel ikke så veldig uvanlig før i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...