Gå til innhold

Sony har over 25 PlayStation 5-spill i ovnen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker returnal, og R&C ser rått ut, etterfulgt av kena som ser bra ut og horizon som er et av de største. Seff vis ingen av de frister så kam du jo bare kjøpe noe annet. Min ps5 har ikke stått ubrukt 1 dag siden den kom i hus. Jeg er faktisk imponert over spillene som kommer innen 9mnd fra lansering.

Lenke til kommentar
Djz skrev (2 timer siden):

Jeg elsker returnal, og R&C ser rått ut, etterfulgt av kena som ser bra ut og horizon som er et av de største. Seff vis ingen av de frister så kam du jo bare kjøpe noe annet. Min ps5 har ikke stått ubrukt 1 dag siden den kom i hus. Jeg er faktisk imponert over spillene som kommer innen 9mnd fra lansering.

Samme her, den blir brukt hver dag. Og ang Returnal, jeg elsker det og jeg hater det 🙃
Klarte nesten boss nummer to i dag. hadde halve baren igjen på del 3 før jeg døde.. Jaja, på an igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

"25 spill i ovnen" kan jo bety alt fra 1 måned fra nå til 7 år, men tanke på utviklingstid. Ville ikke akkurat kalt det imponerende? 

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kan ikke se noen inntresante spill verken til Xbox eller PS 5 så langt og de av intresse som jeg ser kommer både på PS 5 og Xbox/pc så da er valget veldig enklelt betale 700 kr på PS eller gratis på Xbox gamepass? så for meg så er kun ekslusiver intresant på PS 5 som Horizion forbidden west er vel det eneste jeg kommer til å kjøpe på Playtation så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...