Gå til innhold

SNIKTITT: Ratchet & Clank: Rift Apart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sier at det er 4k 30 frames og 1080p 60 frames. Trodde virkelig vi var ferdig med 1080p men tydeligvis er det en ting. Synes synd på folk som skal spille det i 60 fps, det vil virkelig ikke se særlig bra ut på en stor tv i 1080p. Og egentlig trodde jeg man var ferdig med 30 fps også...

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Raul07 skrev (3 timer siden):

Ryktene sier at det er 4k 30 frames og 1080p 60 frames. Trodde virkelig vi var ferdig med 1080p men tydeligvis er det en ting. Synes synd på folk som skal spille det i 60 fps, det vil virkelig ikke se særlig bra ut på en stor tv i 1080p. Og egentlig trodde jeg man var ferdig med 30 fps også...

Det vil nok se pent ut :) Insomniacs temporal injection greier ser da bra ut i i andre spill.  30fps er ikke aktuelt i hvert fall.

 

Må innrømme jeg er litt overasket dog at det fortsatt snakkes om 1080p og 60hz.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
On 5/14/2021 at 3:38 AM, Raul07 said:

Ryktene sier at det er 4k 30 frames og 1080p 60 frames. Trodde virkelig vi var ferdig med 1080p men tydeligvis er det en ting. Synes synd på folk som skal spille det i 60 fps, det vil virkelig ikke se særlig bra ut på en stor tv i 1080p. Og egentlig trodde jeg man var ferdig med 30 fps også...

Viss dei løyser dette like godt som på Spider-Man, så kjem det til å sjå veldig bra ut sjølv med dynamic 4K. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...