Gå til innhold

ANMELDELSE: Returnal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
26 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Dette spillet tirrer nyskjerrigheten og interessen min veldig. Liker vanskelige spill, selv om jeg ikke nødvendigvis er veldig god på de.

Jeg bare sitter her i tenkeboken min litt før jeg bestemmer meg. 😕 

Preload og klar for imorgen. Gleder meg

Lenke til kommentar

  

Ghost pirate LeChuck skrev (5 timer siden):

Dette spillet tirrer nyskjerrigheten og interessen min veldig. Liker vanskelige spill, selv om jeg ikke nødvendigvis er veldig god på de.

Jeg bare sitter her i tenkeboken min litt før jeg bestemmer meg. 😕 

 

Du får det til 494 kr på Elkjøp hvis du er med i kundeklubben!

Endret av After8
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (8 timer siden):

Takk for tipset. Men jeg kjøper ikke spill på fysiske media, det har jeg ikke gjort på over 10 år :) 
Derfor er min PS5 også den digitale versjonen

Samme her, kan ikke huske sist jeg kjøpte et fysisk spill.

Men jeg må innrømme at de nye prisene til Sony gjør det vanskelig. 859kr for nye spill er vanvittig. Kun kjøpt Demon’s Souls til den prisen enn så lenge. Og Demon’s Souls har ikke vært 1kr under denne prisen siden november, så ser ikke ut til å være noe særlig salg på disse spillene.

Lenke til kommentar
firberblad skrev (3 timer siden):

Veldig enkelt å velge fysisk denne gangen :)

Betaler gledelig mer penger for å slippe å gå å skifte plate for hver gang man skal spille forskjellige spill, samt lengre lastetider og drevstøy. 
Når det er sagt så er det lett å vente et par måneder på et slikt spill for da synker ofte prisen, enten på sommertilbud, helgetilbud, eller hva de enn måtte kalle det. Og da er også mange bugs fikset osv. 
Enkelte spill bare MÅ jeg ha day 1, dette er ikke et av de. Fysiske medier er såå 2010, selv om de er billigere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
phraze skrev (7 timer siden):

Samme her, kan ikke huske sist jeg kjøpte et fysisk spill.

Men jeg må innrømme at de nye prisene til Sony gjør det vanskelig. 859kr for nye spill er vanvittig. Kun kjøpt Demon’s Souls til den prisen enn så lenge. Og Demon’s Souls har ikke vært 1kr under denne prisen siden november, så ser ikke ut til å være noe særlig salg på disse spillene.

De melker nok Demons souls for det det er verdt. Så bra spill som det er så gjør det ingenting. TIng endrer seg nok når det kommer flere eksklusive ps5 spill. Slik var det også på ps4, få tilbud i begynnelsen på ps store. Men ser det begynner å komme bra tilbud på andre ps5(opitmaliserte) spill. Spill jeg bare MÅ ha dag 1 er ca 50/50.
Elden ring fks er et spill jeg skal ha dag 1, uansett om det koster 2000 kr på ps store :) 
Det nye resident evil skal også kjøpes til fullpris på pstore. 
Er bare å kjøpe noen pepsi max mindre i uken det for folk som klager på prisene

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
15 hours ago, unik42 said:

859 digitalt mot 495 på disk... Er det mulig?

Betaler fort for seg sjølv i sparte midler å betale 1000 kr ekstra for Bluray-spelar med sånne forskjellar. No-brainer for min del når det blir ekstra funksjonalitet og sparte penger. Då er det verdt det å reise seg og bytte plate innimellom. Gruer meg til den dagen Sony går fullt digitalt, og har full kontroll på prisane sjølv.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (8 timer siden):

Dere som spiller Returnal fra kl 0000. Please gi en liten tilbakemelding på hva dere syns etter noen timer spilling :) 

Har spilt det i en del timer nå.

Grafikken er pen, ikke helt på høyde med demons souls men bedre enn PS4 spill, gjør seg spesielt bra på oled TV, pga lys og partikler.

Gameplay minner meg av en eller annen grunn om sly Cooper spillene, bare med bullethell. Har elementer av metroid.

Integreringen av kontrolleren og 3d lyd er fantastisk, på høyde med astro.

Ingen bugs, ikke noe framerate problem, eller noe annet slikt.

Historien er grei, men virker som gameplay er mer i fokus, noe lignende demons souls.

Vanskelighetsgraden vil jeg si er medium for øyeblikket, ikke på høyde med souls spillene, klarte hele første nivå og boss på første forsøk. Døde av en ekstremt dårlig forklart puzzle del på nivå to.

Ser også at det er annet innhold i spillet, som forlenger levetiden.

Foreløpig vil jeg gi det 8/10.

Kan hende dette forbedrer seg med gjentatte loops, da man ikke må stå å undersøke alt på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Holdt på i 7 timer nå med null fremgang og minimal til ingen form for følelse av å oppnå noen ting 😆

Mye pga når du dauer for 109 gangen så blir området random generert og med noe helt ræva våpen og debuffs til tider. Du kan spille jævlig bra og så bli hamra bakifra av dette “procedural generated” dritten. 

Mektig imponert over spillere som mestrer dette spillet. Jeg er ikke god nok…det er ihvertfall sikkert 😝

Lenke til kommentar
LarZen skrev (1 time siden):

Holdt på i 7 timer nå med null fremgang og minimal til ingen form for følelse av å oppnå noen ting 😆

Mye pga når du dauer for 109 gangen så blir området random generert og med noe helt ræva våpen og debuffs til tider. Du kan spille jævlig bra og så bli hamra bakifra av dette “procedural generated” dritten. 

Mektig imponert over spillere som mestrer dette spillet. Jeg er ikke god nok…det er ihvertfall sikkert 😝

Hold ut LarZen, hold ut :)

Lenke til kommentar
1 hour ago, LarZen said:

Holdt på i 7 timer nå med null fremgang og minimal til ingen form for følelse av å oppnå noen ting 😆

Mye pga når du dauer for 109 gangen så blir området random generert og med noe helt ræva våpen og debuffs til tider. Du kan spille jævlig bra og så bli hamra bakifra av dette “procedural generated” dritten. 

Mektig imponert over spillere som mestrer dette spillet. Jeg er ikke god nok…det er ihvertfall sikkert 😝

Så spillet bare simulerer en standard finsk kveld i badstuen med 5 liter vodka .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...