Gå til innhold

PlayStation 5 har solgt 7,8 millioner eksemplarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er "tilnærmet uendelig" med folk som ønsker å kjøpe burde overskriften vært "Sony har kun greid å levere 7,8 millioner PS5."

Jeg hører nesten ikke fra folk som bruker PS5. Det meste av summingen er fra folk som ikke får tak i. Min PS5 ligger enn så lenge pent i eska og ikke skal den ut av eska med det første heller.

Lenke til kommentar

Det er svært mange konsoller på kort tid og mer enn de leverte av PS4 i starten. Faktisk er det ingen konsoll i historien som har solgt mer når man sammenligner de første 5 månedene etter lansering. Ryktene om at de har produsert færre konsoller enn normalt med PS5 er dermed bare tull.

Endret av kilik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (5 timer siden):

Siden det er "tilnærmet uendelig" med folk som ønsker å kjøpe burde overskriften vært "Sony har kun greid å levere 7,8 millioner PS5."

Jeg hører nesten ikke fra folk som bruker PS5. Det meste av summingen er fra folk som ikke får tak i. Min PS5 ligger enn så lenge pent i eska og ikke skal den ut av eska med det første heller.

Min ps5 blir brukt nesten hver dag, men har lært meg å like Series X også mye mer så bruker den også en del. Selvfølgelig er det de som ikke får tak som sutrer, slik vil det alltid være. Kan jo skjønne de også. 


Men hvorfor ligge din i eska, venter du på rette budet på Finn.no kanskje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...