Gå til innhold

ANMELDELSE: Total War: Rome Remastered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns de bomma med denne, her hadde de mulighet til å la deg endelig ha skikkelige hærer. Er lei denne typiske total war greia med hærer på 2000 til 4000 mann.  I denne remasteren kunne de utnyttet at spillet ikke krever så mye. 

Hadde hvert drit kult om man endelig kunne ha 10 tusenvis av soldater. Kunne lage en typisk romersk konsulær hær på 20 000 mann. Men vi er vist alltid stuck med bitte små "hærer"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil tro det hadde krevd enda mer ombygging av spillkoden og balansering mao ikke en remaster men mer revisjon av Rome. Ville nok og gitt dyrere spill, lengre utviklingstid. Kanskje det kan patches senere, hvis det bringer inn nok penger til det og om det er etterspørsel :)

Men jeg tenker det er et naturlig steg for next gen total War! Så forventer noe slikt med neste æra/univers :)

Lenke til kommentar
2 hours ago, Lush said:

Vil tro det hadde krevd enda mer ombygging av spillkoden og balansering mao ikke en remaster men mer revisjon av Rome. Ville nok og gitt dyrere spill, lengre utviklingstid. Kanskje det kan patches senere, hvis det bringer inn nok penger til det og om det er etterspørsel :)

Men jeg tenker det er et naturlig steg for next gen total War! Så forventer noe slikt med neste æra/univers :)

Jeg tror ikke det kommer til å skje. 

Av 2 hoved grunner.

1. CA er i en rut, de har gitt ut samme spill med variasjon i ca. 20 år nå, og det er jo tydeligvis det total war fans vil ha, da det bare er noen få sære som meg som vil ha større slag.

2. CA, vil alltid velge best mulig grafikk over større slag, når de samtidig ikke ser ut til å være gode til å kode, og frem til veldig nylig fremdles kjørte på 32 bit i stede for 64, så tror jeg aldri vi vil få et spill med mer enn rundt max 6000 mann i en hær, jeg tror aldri en CA motor vil greie mer, og egentlig greier den ikke det heller.

Men ingen andre ser ut til å være interessert i å lage en fornedret kopi av total war, de har monopol.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (2 timer siden):

CA er i en rut, de har gitt ut samme spill med variasjon i ca. 20 år nå,

Det stemmer vell ikke. Feks Warhammer er et stort avvik fra den normale formelen. Det er også veldig mange som ønsker Medival 3, og jeg tror det blir neste historiske tittel. Større slag bør absolutt være en del av det. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, Heiti said:

Det stemmer vell ikke. Feks Warhammer er et stort avvik fra den normale formelen. Det er også veldig mange som ønsker Medival 3, og jeg tror det blir neste historiske tittel. Større slag bør absolutt være en del av det. 

Warhammer er bare det CA alltid har villet lage, CA har drevet å stappe fantasi enheter i alle TW spill. Og med warhammer har de fått gjøre det de alltid har villet. Historiske spill blir enten nedprioritert eller ikke historiske, som war of the three Kingdom .

Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer skrev (18 timer siden):

Det skal være like enkelt, om ikke enklere, for nå er faktisk faction limits og sånn låst opp til å kunne inkludere flere nasjoner på kampanjemodusen :)

Må bare påpeke at det ikke er tilfelle i den versjonen vi andre fikk i går. Men det er helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...