Gå til innhold

Half-Life 2 lansert i Ukraina?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette mafia-pratet fikk meg til å tenke. Hva om det en gang skjer at spillindustrien blir så gigantisk og sentral, at mafiagrupper tvinge utviklere til å overlevere beta-versjoner, hvis ikke tenner de på kontorene deres. Så begynner mafiagruppene å distribuere beta-versjoner og sånn.

 

Kremt.

Lenke til kommentar
Alt dette mafia-pratet fikk meg til å tenke. Hva om det en gang skjer at spillindustrien blir så gigantisk og sentral, at mafiagrupper tvinge utviklere til å overlevere beta-versjoner, hvis ikke tenner de på kontorene deres. Så begynner mafiagruppene å distribuere beta-versjoner og sånn.

 

Kremt.

Det.. Uhm.... Tviler jeg på... :roll:

 

Tror nok det er den ulovlige betaen som de selger.

Hvor i * har de fått Fullversjonen fra isåfall?

 

Tøys og tull... :p

Lenke til kommentar
men det var bra utført 

 

må si meg helt uenig. jeg kan godt vedde 1% av min ære :laugh: på at det ikke kommer til å være bilder bakpå coveret. iallefall ikke de samme ganmle som surrer rundt på nett.

 

vist det hadde vært fullversjon, ville ikke det mest sansynlig vært dvd cover til spillet, slik som de fleste spill nå til dags 

 

 

håper da det, altså, jeg er ganske sikker på dette er bull, men når det gjelder den skikkelige utgivelsen, håper da den er på DVD, og ikke 14 cder, så langt kan dem ikke synke.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...