Gå til innhold

Sniktitt på Deus Ex: Invisible War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, fordi det har vi ikke.

 

Vi har spilt en preview debug-versjon som utgiver har sendt oss. Dette er en nesten en ferdig versjon, men uten den siste ekstra finpussen. Vi regner med at det for eksempel blir gjort en del patching før utgivelsen i Europa.

 

Vi omtaler ALDRI previews. Da blir det sniktitt. Og fra det vi har sett gleder vi oss veldig til det ferdige Deus Ex: Invisible War står i norske butikkhyller!

Lenke til kommentar

Som stor fan av Deus Ex, er eg ikkje heilt sikker på om eg liker denne forenklingen som det er fortalt om i artikelen. Likte godt systemet med erfaringspoeng og mykje karakter bygging (med untak om av buggen ca midt i spelet der du kunne slå av og på ein kodelås og få 2 poeng per gong). Det virker som at det blir meir ein meir fps type gameplay en det var i eneren.

Lenke til kommentar

No skal ikkje eg uttale meg i alle retninger i denne saka (eg veit ikkje meir om spelet ein det eg har lest her på gamer.no (laster ned demo no)).

Men det virker som at du no berre kan velge om du vil vere rambo eller snikande i dit gameplay, og så er det heilt sikkert valg du kan ta som nesten er heilt unyttige uansett korleis du spelar.

 

Men det er positivt at du no kan klare spelet utan å måtte drepe nokon, altid kjekkt med ei utfordring når du skal spele spelet på nytt.

Lenke til kommentar

Joda er fult klar over at det er ein sniktitt, men eg blir alltid litt skeptisk når spelestilen blir forandra på eit spel der det strengt tatt hadde våre tilstrekkelig med ei ny historie (og ein liten grafikk forbedring kanskje) for og kunne lykkast med dette spelet på markedet.

 

Det er mange spel som har blitt ramponert av over ivrige spel produsenta som skal gjere noko bra beire. Men men, venter i spenning på den endelige utgivelsa. :dribble:

Lenke til kommentar
Vi har spilt en preview debug-versjon som utgiver har sendt oss. Dette er en nesten en ferdig versjon, men uten den siste ekstra finpussen.

erm.....

Eg har VELDIG liten tru på at dykk har nokon gang gått ein build av spelet. INGEN gir ut builds av eit spel til presse. Du har nok fått prøvd det på ei messe ;)

 

Preview på eit spel som dei fleste her på forumet sikkert allerede har spelt igjennom er ganske unødvendig og. Det er ikkje så vanskeleg å bestille frå USA.

 

1 ting er sikkert, og det er at Ion Storm har tapt ekstremt mykje penger på å utsette lanseringen i fleire månedar i Europa.

Lenke til kommentar
Eg har VELDIG liten tru på at dykk har nokon gang gått ein build av spelet. INGEN gir ut builds av eit spel til presse. Du har nok fått prøvd det på ei messe ;)

Eh, okay, det var nytt for meg. Jeg har ikke akkurat så mange preview-builds liggende her (for jeg har ikke skrevet så mange sniktitter), men kan nevne Rayman 3, Rise of Nations, Devastation, Echelon: Wind Warriors og Knightshift.

 

Så hvis pressen aldri får preview-builds av spill, så må jeg enten være fryktelig forvirret, eller så sitter jeg på noen skatter :)

Lenke til kommentar
Eg har VELDIG liten tru på at dykk har nokon gang gått ein build av spelet. INGEN gir ut builds av eit spel til presse. Du har nok fått prøvd det på ei messe ;)

Steinar har fått en preview-versjon som kun kan spilles på en Xbox-debug. Slike og mange andre preview-versjoner får vi og andre høyt profilerte medier rundt om i Europa stadig vekk. Hvorfor du bruker energi på nekte for det forstår jeg ikke.

 

Preview på eit spel som dei fleste her på forumet sikkert allerede har spelt igjennom er ganske unødvendig og. Det er ikkje så vanskeleg å bestille frå USA.

At du og et par andre her på forumet har kjøpt spillet fra USA betyr ikke at hundretusen andre også har gjort det. Det er svært mange som har stor interesse for å lese norske sniktitter som dette, selv om spillet allerede er ute i USA. Verden dreier seg ikke bare om folk som piratkopierer og importerer.

 

Spillet har ikke bare fått toppkarakterer i amerikanske medier heller, og mye kan tyde på at versjonen i Europa kanskje blir endret til det positive - spesielt hvis vi nettopp i slike sniktitter som dette kommer med konstruktive meldinger før en Europa-lansering. Det er ingen som har sagt at Europa-versjonen blir identisk med USA-versjonen, og det er svært mange som venter med å kjøpe spill til det kommer i Europa. Hvorfor så negativ og kortsynt i dag?

 

Fint om resten av denne tråden forbeholdes diskusjon rundt spillet. Har du interesse for å diskutere noe annet med meg eller noen i redaksjonen, så tas det privat eller i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Må igjen presisere at dette bare er en sniktitt, folkens. Dere må nesten vente på en full anmeldelse i mars for den endelige

umm, har vært borte en liten stund men stakk innom Ram og Rom på Oslo S på hjemveien i dag og der stod da vitterlig Deus Ex2 i hylla?!

Men det som var ekstremt skremmende var prisen 599!!!! :scared:

Er dette veil. pris? Er Euroversjonen like bærsj som Usa versjonen, eller har den blitt patchet opp. Dersom ingen endringer er gjort kan absolutt INGENTING rettferdiggjøre en slik pris. :mad:

Lenke til kommentar
umm, har vært borte en liten stund men stakk innom Ram og Rom på Oslo S på hjemveien i dag og der stod da vitterlig Deus Ex2 i hylla?! Men det som var ekstremt skremmende var prisen 599!!!! :scared:

Er dette veil. pris? Er Euroversjonen like bærsj som Usa versjonen, eller har den blitt patchet opp. Dersom ingen endringer er gjort kan absolutt INGENTING rettferdiggjøre en slik pris. :mad:

Spillet lanseres ikke i Europa før i mars. Ram & Rom har importert det - derfor den høye prisen.

Lenke til kommentar
Spillet lanseres ikke i Europa før i mars. Ram & Rom har importert det - derfor den høye prisen.

Ok, det var nesten en lettelse å høre. Da finnes det fortsatt et lite håp om kvalitetsforbedring.

 

Siden det er import regner jeg da med at de har fjernet "Not for sale outside of North America" klistremerkene som står på den amerikanske versjonen :lol:

Lenke til kommentar

Eg har bare spilt demoen så eg veit ikkje hvilke forandringer som er gjort i det siste, men etter det previewen deres sier så er det mye av dei samme "feila"

:cry:

Grunner til at eg ikke likte demoen (Veldig subjektivt):

 

1 Ingen oppdeling av "skadeområder" ble den ene foten skadet i det første spillet haltet figuren, ble begge skutt måtte han krype. Dette er fjernet

 

2 Hacking var morsomt i det første spillet da kunne du velge om du ville hacke td. en "sikkerhets sentral" (dataer som du kunne bruke for å slå av kamera og automatiske makingevær). Hvis du ikke kunne hacke eller ikke hadde høyt nok skill nivå, kunne du lete etter en kode som lå et sted i nærheten.Nå er det ingen mulighet til å velge om du vil skrive inn kode eller kacke som bare har eit nivå.

 

3 Skill systemet er tatt helt bort.

 

4 Alle menyer er over forenklet. Det ligner litt på eit slags lek og lær spill for tredje klasinger. Inventiory menyen spesielt, istedet for at en sjokolade og ein rocket luncher tar forsjellig plass tar begge eit felt. Jaja selv om verden har kolapsa har dei hverfall store sjokolader :love:

 

5 Fiendene dør like mye uansett hvor du skyter dei.

 

6 Hva gjør den menyen rundt siktet? Er det bare meg eller er den plagsom?

 

Det var bare dette eg kom på i farten. Eg syns det har lagt seg en klam eim av konsoll over hele spillet. Og vil ikke anbefale det til noen (med forbehold om at mye kan forrandres ennå). Kjøp det gamle. Det er både billigere og bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...