Gå til innhold

Omtale av Beyond Good & Evil


Anbefalte innlegg

Kloden befinner seg i en konstant faresone for angrep fra utenomjordiske krigsherrer. De senere årenes interplanetariske krig har begynt å bli rutine, men det er tegn som tyder på at organisasjonen som skal beskytte oss mot de fremmede motarbeider virksomheten. Utrustet med et kamera og en Aikido-stav blir det din oppgave å sørge for å avsløre konspirasjonen, og få stilt bakmennene til ansvar.

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digget dette spillet.

 

Helt til jeg kom skikkelig fast (første gang jeg også kom fast), og mistet savene mine da HDD klikket.

 

Det manler gjerne enda litt mer størrelse, og lengde, men åå selnge seg inn i denne verdenen var jo konge. Har ikke opplevd et spill med slik stemmning på en stund.

 

For å si det slik, jeg gadd ikke å spille 9t omigjen for å komme til et punkt hvor jeg tidligere hadde vært, og ikke fikk til mer.....

 

 

"offtopic"_(fikk ikke hjelp i hjelp avdelingen) SPOILERS!!!

 

noen som alikevell kan si hva jeg skulle/skal gjøre her: ?

jeg hadde tatt de 2 første (/siste) bildene ved slaughterhouse,

og skulle komme meg i posisjon til det siste (/første?), som var

ved den porten man må ut av skipet å åpne porten, altså der ved de to security tingene som stårler 360grader. Vider inn der faller det jo roboter ned fra tre rør, og i det ene røret ligger den ene nøkkelen/keyen jeg må ha! hvordan får jeg tak i den? har prøvd mye, og fant altså frem til en knapp ved heisen, som det ikke var "juce" i, hvordan aktiverer jeg denne? (altså hva må fikses?)

 

takkertakker

Lenke til kommentar
har prøvd mye, og fant altså frem til en knapp ved heisen, som det ikke var "juce" i, hvordan aktiverer jeg denne?

Da hun sier at det ikke er noe "juice" i heisen er det fordi den ikke får strøm. Du må finne en sikring til å sette inn et eller annet sted..

 

EDIT: Sikring = "Fuse"

Endret av zimen
Lenke til kommentar
QUOTE (genesis @ 07/01/2004 : 14:42)

har prøvd mye, og fant altså frem til en knapp ved heisen, som det ikke var "juce" i, hvordan aktiverer jeg denne? 

 

 

Da hun sier at det ikke er noe "juice" i heisen er det fordi den ikke får strøm. Du må finne en sikring til å sette inn et eller annet sted..

 

EDIT: Sikring = "Fuse"

 

jaja, jeg vet det. (kan "sverge" hun sa juice, ehhh skal ikke prøve å unskylde det vekk . men jeg var jo ganske trøtt, kl3 på natten hvor jeg hadde gjort ting i loop mange ganger... osv. fant dessuten en feil som krasjer spillet)

 

men hvor er denne sikringen? noen`? jeg har lett og lett (prøver å få hentet inn den saven igjen nå)

 

SOILERS! (?)

 

og btw, jeg har ingen sikring med meg, og det er etter å ha vært på de to andre plassene (hvor jeg brukte opp dem jeg fant), så jeg fatter ikke

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...