Gå til innhold

TEST: Razer Viper 8KHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samd i at Razer har levert mykje rusk før, men dei to siste åra har ting endra seg drastisk. Byggekvaliteten er noko heilt anna enn kva den var før.

Programvara har eg eigentleg ikkje merka noko problem med heller, men den brukar eg jo berre når eg skal setje opp produkta. Kva er det de slit med i så fall?

Lenke til kommentar

Razer har gjort ein god jobb dei siste åra med musene sine. Kjøpte selv Viper Mini, programvare og kabel holder den langt tilbake.

Kabelen er kanskje noe av det verste eg har vert borti på ein modern gaming mus. Stivere kabel skal du leite lenge etter.  Musen krever også at Synapse kjører i bakgrunnen for at mange av features skal fungere. Dette holder ikkje mål i 2021.

Mousefeets er middels til god, heilt ok, men langt i fra så god som G-skatez, har selv valgt å kjøpe Corepads/Tiger Arcs 2 til min Viper Mini + ein paracord. 

Her må det 300-500 kroner ekstra for at musen skal være brukenede, noe som burde vert med i testen. 

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en del Razer-produkter gjennom årene, og har ikke hatt problemene som mange andre har hatt. Jeg har en Razer Diamondback 3G fra 2007 som fremdeles fungerer knirkefritt (Brukes nå som mus til hjemmekontor-PC'en), og bruker nå en Razer Basilisk Ultimate til gaming-PC'en, og er veldig fornøyd med denne. Jeg hadde også en Razer Mamba fra 2011 i noen år, men denne tok kvelden da scrollhju-festene knakk som følge av at noe flyttelass var særdeles dårlig pakket, ergo en noe unormal "feil" her. Av andre Razer-produkter jeg har, som fremdeles fungerer uten feil er: Carcharias headset (2011-ish), Leviathan-høyttalere (2015), Lycosa Mirror Edition tastatur (2008), men tastaturet og headsettet har blitt byttet ut til fordel for hhv. mekanisk tastatur og headset med bedre lydkvalitet.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...