Gå til innhold

Her er alle PlayStation-nyhetene fra torsdagens State of Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig ble jeg ikke blåst av banen av denne State of Play, men det var godt å se noe nytt på vei.

Er fortsatt Returnal jeg gleder meg mest til, men Sifu virket jo gøy. Final Fantasy Remake Intergrade var nesten en selvfølge sammen med Crash Bandicoot. Solar Ash ligner alt for mye på The Pathless. Oddworld er gameplay som er 26 år gammelt og generelt smått uinteressant for min del. Deathloop har vi allerede sett nok av, og Kena er så langt frem i tid at jeg ikke gidder glede meg. SÅ bra virker det uansett ikke. [/rant]

Lenke til kommentar
Buddy Dakota skrev (42 minutter siden):

Ser ikke ut til at det er noen store ekslusiver på vei til PS5 nå i første omgang, da.

Hva legger du i "store eksklusiver"? Må det være titler du kjenner fra før? Jeg vil nå si Returnal er stor, og det kommer om såvidt over en måned.
Og Ratchet & Clank kommer om under et halvår. Deathloop er timed exclusive og kommer om under 3 måneder.

De kommer rekende på ei fjøl, og er tidligere ute enn tidligere generasjoner. Normalt tar det et års tid eller mer før man har det skikkelig gående.

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (12 timer siden):

Hva legger du i "store eksklusiver"? Må det være titler du kjenner fra før? Jeg vil nå si Returnal er stor, og det kommer om såvidt over en måned.
Og Ratchet & Clank kommer om under et halvår. Deathloop er timed exclusive og kommer om under 3 måneder.

De kommer rekende på ei fjøl, og er tidligere ute enn tidligere generasjoner. Normalt tar det et års tid eller mer før man har det skikkelig gående.

Store er dei, men Sony har (naturleg nok) ikkje blåst det største kruttet sitt i første omgang. God of War, Spider-Man, Horizon Zero Dawn og nye prosjekter frå Naughty Dog og Sucker Punch er dei største grunnane til at eg kjøper PS5 for i det lange løp i alle fall.

(Men det skal seiast at eg er meget svak for Ratchet & Clank, så eg gledar meg masse til sommaren).

Lenke til kommentar

Nytt Oddworld faktisk. Der var 20 år gamle minner tilbake. Har venta på noko der sidan 1998. Dei har gitt ut fleire spel, men Munch of Stranger var ikkje så moro. Hadde mange timar med dei første to og det ser ut som Soulstorm får same type gameplay. Eg synest i allefall Odyssey og Exoddus var veldig moro platformspel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...