Gå til innhold

Days Gone blir det første av flere nye PlayStation-spill som kommer til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Days Gone var et spill som starter litt småkjipt og hadde en del bugs og dårlig ytelse ved launch. I tillegg fremstod det som litt generisk. Dette bidro nok til at mange fort mistet interessen, men det skulle de ikke gjort, for etter noen få timer så blir det et veldig bra spill. Et lite friskt pust i den ubisoft-smørja som åpen verden-spill har blitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg er personlig veldig positiv til at flere konsollekslusiver blir gjort tilgjengelig for PC, men jeg lurer litt på hvorfor Sony gjør dette. Man skulle tro at det er en del PC-spillere som kun kjøper en PS5 for eksklusive titler? 

Kan det være at en PC-spiller som kun kjøper et fåtalls eksklusive titler til PS5, egentlig er et pengesluk for Sony? De selger vel konsollen med tap, og da skal det fort en god del spillsalg til før de har tjent inn igjen dette. Hvis de uansett kan selge spillene med fortjeneste til PC (siden det er de som utgir dem), får de kanskje mer penger inn.

Lenke til kommentar
PingEnt skrev (4 minutter siden):

Jeg er personlig veldig positiv til at flere konsollekslusiver blir gjort tilgjengelig for PC, men jeg lurer litt på hvorfor Sony gjør dette. Man skulle tro at det er en del PC-spillere som kun kjøper en PS5 for eksklusive titler? 

Kan det være at en PC-spiller som kun kjøper et fåtalls eksklusive titler til PS5, egentlig er et pengesluk for Sony? De selger vel konsollen med tap, og da skal det fort en god del spillsalg til før de har tjent inn igjen dette. Hvis de uansett kan selge spillene med fortjeneste til PC (siden det er de som utgir dem), får de kanskje mer penger inn.

Eg er definitivt ein av dei som kun har Playstation for eksklusive spel. Men når det er sagt så skal det mykje mykje meir til enn det me har sett til no før eg i det heile tatt tenkjer på å ikkje kjøpe Playstation framover :) Det er så utruleg mykje bra der som er eksklusivt. 

Lenke til kommentar

Som andre er innpå, Days Gone så veldig generisk ut. Så de dreit seg litt ut på markedsføringa vil jeg si.

Når spillet i tillegg visstnok var tilnærmet uspillbart ved release, så var spillet dødt i mitt sinn med en gang.

Jeg prøvde det imidlertid via PS NOW tilbake i oktober/november og ble positivt overrasket. Spillet er betraktelig bedre enn førsteinntrykket. Den eneste buggen som ødela for meg var streaming buggen, som jeg ikke fikk før jeg var nede i sør ved Crater-Lake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...