Gå til innhold

Blizzard slipper samling med klassiske spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21 minutes ago, FaaNavnIgjen said:

definetivt! lost vikings og rock and roll racing er skikkelig bra, eller de var det back in the day. har ikke prøvd det tredje spillet så kan ikke uttale meg om det.

gawd, begynner faktisk å bli grå...

Jeg er heldigvis kommune grå i håret, så ekte grått hår er godt skjult enn så lenge. 

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Blackthorne, men RnRR var fantastisk artig den gang da, og jeg har hørt at det fortsatt fungerer og engasjerer. Lost Vikings har jeg selv på SNES/Super Nt, og det har sin styrke i at det som et oppgave-/puzzle-basert spill i praksis aldri vil gå ut på dato. Kom deg fra A til B med forskjellige hindre og utfordringer underveis, som må løses ved å bruke figurenes forskjellige evner riktig.

Jeg vil i utgangspunktet si at denne pakka er verdt å kjøpe, gitt at det prises forsvarlig selvsagt, men det er vanskelig å snakke nostalgi med de som ikke deler denne.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...