Gå til innhold

Prince of Persia-oppussingen utsatt på ubestemt tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

- *Pphhheeeewwwww*

Det var nære på du gitt...

Spillet får med andre ord en "ReMaster", ikke en "ReMake".

-----

Alltid veldig skeptisk til slike nyheter/artikkler siden folk svært ofte blander disse to begrepene.

-----

Med det sagt så må jeg si at det er en gladnyhet at kamerasystemet får en forbedring.

Det var en av tingene med orginalen som frustrerte mest...

Personlig så sliter jeg med finmotorikken, noe som gjør/gjorde det vanskelig å takkle diverse parkour elementer i spillet.

Noe som kamerasystemet var med på å gjøre frustrerende.

Mye likt spillet "Tomb Raider: The Angel of Darkness"...

Handlingen og atmosfæren i spillet var helt topp, men kamerasystemet i spillet gjør/gjorde ting unødvendig vanskelig til tider for min del.

-----

Det at dem trenger mer tid på seg til å gjøre seg flid er ingen negativ ting..., så lenge dem ikke faller for fristelsen for å gjøre endringer som forandrer spillet til det ugjenkjennelige.

Så jeg håper virkelig at dem holder det dem lover at spillet skal være så tro til orginalen som mulig.

-----

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...