Gå til innhold

Google Stadia legger ned egne spillstudioer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var vel Stadia en ganske så lost cause da. Er vel ikke klokt å kaste penger i dass?

Tror det dårlige ryktet tjenesten har opparbeidet seg ikke lar seg riste av. Google har en trend med å gi opp ting som ikke fungerer, men de skal ha kudos for at de tørr prøve nye ting. Det her har dog blitt prøvd før, så hvorfor Google trodde at dersom de gjør eksakt det samme som andre har gjort tidligere så fungerer det fordi det er.. Google? :)

Lenke til kommentar

Well, dette handler jo bare om interne spillprosjekter, ikke tjenesten i seg selv. Jeg hadde faktisk glemt at de skulle lage noe Stadia-eksklusivt. Spill-streaming har nok kommet for å bli, siden alle de store legger opp store mengder grunker for å komme inn på markedet. Jeg tviler på at dette er slutten på Stadia i seg selv, men jeg tror de hadde fart på kundebasen hvis de kunne garantere en voucher for spillene man kjøper som kan brukes på andre plattformer, hvis tjenesten skulle legges ned.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har Stadia, det funker, spillstreaming er kommet for å bli. Så får man like det eller ei. Skulle Stadia mot all formodning legges ned, så har jeg altså tapt to fredagsbudsjett på noen spill jeg uansett kommer til å gå lei av etter en viss tid. Alternativet (til min bruk) hadde uansett vært mye dyrere. Laptopen hadde jeg fra før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...