Gå til innhold

Forbrukerrådet har fått inn over 1100 klager om Switch-kontrollere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote

Nintendo tar stolthet i å lage holdbare produkter av høy kvalitet og forbedrer de kontinuerlig. 

Det var derfor de lanserte Switch Lite med de samme joystickene med de samme problemene selv om de har vært veldig klar over, og anerkjent, problemet siden noen måneder etter første lansering?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderat bruk av Nintendoen, varer nok joysticken en del lenger, husker under å fullføre fleire større titler at eg måtte bytte joystikkene på alle kontrollene pga den irriterende drifting sjølv med kalibrering og luft på boks blåse vekk som kunne ha påvirket dei. 

Prøvde nokre rimelige joysticks frå ebay, men endte med å bruke Veanic frå amazon.com, da dei første eg bestilte ikkje holdt mål, nokre av dei har ikkje fungerande thumbstick knapp.

Om du er noko oppadgående på å bytte enkle ting som batteri på tlf, kan du veldig enkelt bytte dei joysticken uten verktøy, da alt du trenger følger med dei pakkene du bestiller frå amazon, Vil nok aldri finne på å kjøpe lite versjonen pga dei joystickene. Har Switch Pro kontroller og er godt fornøgd med denne, og har hatt den over 2år i aktiv bruk, men sjølvsagt er du avhengig av joycons på mange av titlane som sosial spilla.

Hadde eg ikkje kjøpt switchen min brukt ville eg ha klaget inn ilag dere alle, men for meg koster det berre litt for bytting og 10min av min tid. Har alltids ekstra 2-4 sett på lager for bytting til andre nevøer og nieser, der foreldra aldri ville skjønne seg på å bytte joycons inn for reklamasjon, og det er både forståelig og urettferdig mot uskyldige brukere at Nintendo ikkje tar meir ansvar her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...